צפו בתקציר: ברייטון גברה על קריסטל פאלאס 1:2, חמד וכיאל פתחו

שחקני ברייטון חוגגים
שחקני ברייטון חוגגים | AFP

השחפים העפילו לשלב הרביעי ויפגשו את מידלסבורו, החלוץ הוחלף בדקה ה-80 והקשר השלים 90 דקות. אלבז פתח בתבוסה 3:0 של אפולון לאטרומיטוס, רייכרט לא שותף במשחק אימון בו הפסידה זולטה וארחם 3:2 לדורטומונד

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי ננעל הערב (שני), כשברייטון ניצחה את קריסטל פאלאס 1:2. לפני ההתמודדות נערכה הגרלת הסיבוב הרביעי במפעל, ושם נקבע שהשחפים ישחקו בשלב הבא מול מידלסבורו מהצ'מפיונשיפ.

ברייטון – קריסטל פאלאס 1:2
בירם כיאל ותומר חמד פתחו בהרכבם של השחפים, שהשיגו את ניצחונם על סף שריקת הסיום. ברייטון עלתה ליתרון כבר בדקה ה-25 כשדייל סטיבנס קבע 0:1 עם בעיטה מתוך הרחבה. במחצית שנייה פאלאס החלה להפעיל לחץ על המארחת, ובדקה ה-69 בקארי סאקו שלח טיל לקורה ולרשת, 1:1. בדקה ה-80 תומר חמד הוחלף על ידי גל מארי, והחלוץ האנגלי השיג את שער הניצחון בדקה ה-87. כיאל השלים 90 דקות.

בירם כיאל. משחק טוב לקשר הישראלי (AFP)
בירם כיאל. משחק טוב לקשר הישראלי (AFP)

* ביוון אפולון סמירניס ואלי אלבז הובסו 3:0 על ידי אטרומיטוס. החלוץ הישראלי פתח בהרכב של קבוצתו היוונית שממוקמות רק במקום ה-14 עם 12 נקודות לאחר 16 מחזורים, אלבז הוחלף על ידי גונזאלו קאסטייחוס בדקה ה-75.

* בבלגיה זולטה וארחם הפסידה 3:2 לבורוסיה דורטומונד במשחק אימון, בן רייכרט לא שותף ופייר-אמריק אובמיאנג כבש את שער הניצחון עבור הצהובים-שחורים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי