2:3 לרוני לוי, הרוש ואנורתוזיס בשמינית גמר הגביע

אריאל הרוש
אריאל הרוש | טוויטר

קבוצתם של המאמן והשוער גברה במשחק על איה נאפה ותצא לגומלין עם מקדמה, בתקווה להתברג בין שמונה האחרונות. רפאלוב שיחק 80 דקות ב-1:2 של קלאב ברוז' על כרונינגן במשחק אימון, אלטמן ופאו הודחו מהגביע

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר הגביע הקפריסאי יצאו לדרך היום (רביעי) ובין המשחקים היה גם המפגש בין אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי ואריאל הרוש לבין איפה נאפה, שהסתיים ב-2:3 לטובת מוליכת הליגה הבכירה.

רק במחזור הליגה האחרון בקפריסין שבו המאמן רוני לוי והשוער אריאל הרוש לראשות הטבלה, והיום בביתם הם איכזבו במעט, אך השיגו מקדמה לעבר רבע גמר הגביע. איה נאפה מדורגת רק במקום השביעי בליגת המשנה ובמשך קרוב ל-70 דקות היא הייתה חזק בתמונה – עד שנכנעה לשני שערי בזק.

דוגלאו הברזילאי כבש ראשון לזכות אנורתוזיס בדקה ה-45, ז'וליאן פרננדס הפורטוגלי השווה בדקה ה-58 ואז התעוררו המקומיים – גורדון שילדנפלד הקרואטי (68) והחלוץ מגינאה דמבה קמארה (70) קבעו 1:3 תוך שתי דקות והעניקו לקבוצתם מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בשבוע הבא. אריאל הרוש עמד בשער במשך 90 דקות ובתוספת הזמן הוציא את הכדור השני מהרשת, כך שהאורחים הצליחו למרות הכל לסחוט תוצאה שמשאירה להם סיכוי להפתיע ולעבור שלב.


רוני לוי. צעד נוסף לעבר רבע גמר הגביע בקפריסין (דני מרון)

בגביע היווני, עומרי אלטמן פתח בהרכב והוחלף כעבור 58 דקות ב-0:1 הביתי של פנאתינייקוס על לאמיה. במשחק הראשון בין השתיים ניצחה לאמיה (מדורגת 12 בליגה היוונית) 1:4 את פאו (מדורגת 9 בליגה היוונית), כך שהישראלי וקבוצתו סיימו את דרכם במפעל.

משחקי אימון: קני סייף ערך בכורה כשקיבל מחצית במשחק האימון של אנדרלכט מול אוטרכט ההולנדית (4:3). אלמוג כהן פתח בהרכב אינגולשטאט ב-2:2 מול מכלן הבלגית. ליאור רפאלוב שיחק 80 דקות ב-1:2 על כרונינגן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי