צפו: אלמוג כהן כבש ב-2:4 על דרזדן, דאבור פונה לביה"ח

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

קשר אינגולשטאט חזר מהשעיה וחתם את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. שחקן זלצבורג לא יגיע למשחק הנבחרת. עאבד כבש צמד במדי גירסונספור, שהפסידה 5:4 לארזורומספור. קינן וסינסינטי פתחו את ה-USL ברגל ימין

(גודל טקסט)
דקל קינן וסינסינטי פתחו ברגל ימין את הליגה כשניצחו 0:1 את צ'רלסטון באטרי במחזור הפתיחה של ה-USL. הבלם הישראלי שמשמש כקפטן הקבוצה השלים 90 דקות ומי שכבש את השער שהכריע את ההתמודדות היה חברו להגנה, המגן השמאלי בלייק סמית', שמצא את הרשת בדקה ה-18.


בליגה השנייה בטורקיה, אחמד עאבד כבש צמד ב-64 דקות בהפסד הדרמטי 5:4 של גירסונספור, לארזורומספור. קבוצתו של אקס קריית שמונה נקלעה לפיגור 2:0 כבר אחרי ארבע דקות, אך צמד שלו (19, 54) ועוד שער של רג'פ איידין (53) הפכו ל-2:3. 12 הדקות המטורפות נמשכו וארזורומספור עלתה ל-3:4 משערים של ארהן צ'לנק (59) ומרט נוברה (63), אך מיד לאחר מכן (65) צ'נגלאר בירינג'י השווה ל-4:4. גירסונספור נשארה בעשרה שחקנים כשהוסמטין טוט הורחק בצהוב שני בדקה ה-80, וארבע דקות בתוך תוספת הזמן כריסטיאן בקאמנגה קבע את תוצאת המשחק.


GOL! BB Erzurumpor 2-1 Akın Çorap Giresunspor (Ahmad Abed 19') pic.twitter.com/X6NCtlfdNt

— Spor Toto 1. Lig (@SporToto_1Lig) March 18, 2018

אלמוג כהן חזר מהשעיה וכבש בניצחון אינגולשטאט מהליגה השנייה בגרמניה 2:4 על דינמו דרזדן. סוני קיטל בישל פעמיים לתומאס פלדל (16) ולטוביאס שרוק (28), ולאחר שהאורחים חזרו משערים של מוסא קונה (58 בפנדל) ופלוריאן באלאס (79), גם הבקיע בדקה ה-91. הקשר הישראלי הוסיף עוד אחד מול שער ריק בדקה ה-94. זה שער ראשון מזה 11 חודשים לאלמוג כהן, שהיה מלך שערי הקבוצה אשתקד. בעקבות הניצחון, והעובדה שדואיסבורג הפסידה 3:2 לבראונשוויג, עלתה איגולשטאט למקום השישי וחזרה לתמונת המאבק על הפלייאוף לבונדסליגה.


זלצבורג הביסה 0:5 את אוסטריה וינה ושמרה על פער שמונה נקודות משטורם גראץ השנייה. כרגיל בשבועות האחרונים מואנס דאבור, שהשלים 90 דקות מול בורוסיה דורטמונד בליגה האירופית, קיבל מנוחה ועלה מהספסל רק בדקה ה-68. החלוץ הישראלי נפצע לאחר התנגשות עם שחקן היריבה ופונה לבית החולים שם התברר כי הוא לא סובך מפגיעה רצינית, אך קבוצתו הודיעה שהוא לא ייצא למשחקה של נבחרת ישראל בשבת מול רומניה, אלא ינצל את הזמן להתאוששות.


ללא ניר ביטון הפצוע, שסיים את העונה, סלטיק סיימה ב-0:0 את משחקה נגד מאת'רוול, אך הפער שלה מריינג'רס צמח ל-10 נקודות ומשחק חסר. 

ENTWARNUNG bei Munas #Dabbur!

Keine Auffälligkeiten bei der Computertomographie im Krankenhaus. Der Israeli kann aber leider nicht zum Nationalteam und muss die Länderspielpause zur Erholung nutzen.

Wir wünschen unserer Nummer 9 eine GUTE BESSERUNG! #GetWellSoonpic.twitter.com/PKSLkJl1zH

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) March 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי