ביקורת בסין: כל הכישרון של זהבי לא יציל את גוואנגז'ו

ערן זהבי עם האלק
ערן זהבי עם האלק | הליגה הסינית

אחרי ההפסד 5:2 לשנחאי, בתקשורת המקומית קטלו את קבוצתו של הישראלי שהציגה הגנה רעועה ולא התחזקה לפני פתיחת העונה: "הישראל יהיה מתוסכל בסוף". זהבי: "הפסדנו במשחק חשוב", וגם: מה זהבי ביקש מהאלק? צפו

(גודל טקסט)
 ערן זהבי עשה את שלו וכבש נגד שנחאי SIPG את שערו החמישי העונה בליגה במחזור השלישי, אבל קבוצתו גוואנגז'ו R&F התמוטטה ושמטה יתרון 0:2 בדרך להפסד 5:2. הישראלי יכול לבוא רק בטענות למאמנה דראגן סטויקוביץ' ולהנהלת הקבוצה שלא חיזקו את ההגנה בחלון ההעברות לפני תחילת העונה.


זזהבי כבש בכל ארבעת המשחקים האחרונים שלו נגד SIPG, דבר שאף שחקן אחר לא עשה עד כה, כשהשער הראשון היה אי שם ביולי 2016. גם כוכבה הסיני של SIPG וו ליי הבקיע ארבע שערים במשחק אחד בליגה הסינית והיה הראשון שעשה זאת מאז… ערן זהבי, שמצא את הרשת ארבע פעמים ביולי 2017 בניצחון של R&F 2:6 על ינביאן. בסין סיכמו את המשחק בכך שעם כל הכישרון של הכוכב הישראלי, הוא לא יכול להציל קבוצה כמו גוונאגז'ו שמשחקת בלי הגנה. "ראשי הקבוצה עשו הכל להשאיר את זהבי, אבל יגרמו לו להיות מתוסכל אם המגמה הזאת תימשך", נכתב באתר "סינה".


זהבי העלה אחרי המשחק פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: "הפסדנו היום במשחק חשוב. זה הזמן להתרענן ולהתמלא באנרגיות בציפייה לקראת המשחק הבא!".


 

We lost in important game today, now it's time to refresh our mind and energy and look forward to our next game !

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on



סטויקוביץ' טען אחרי המשחק: "הייתה לנו פתיחה מושלמת של המשחק והובלנו 0:2, אבל אחר כך נדמה שהשחקנים שלנו הפסיקו לשחק את המשחק הרגיל שלנו. אפשר להבין את התוצאה של היום כי עשינו יותר מדי טעויות ואחרי כל טעות נענשנו. היינו נאיביים מדי ושיחקנו בצורה ילדותית. אני בכלל לא משוכנע שקבוצות אחרות לא יובסו על ידי SIPG. הם השקיעו כסף בצורה מאסיבית בקיץ. בשנתיים האחרונות הצלחנו להרחיק את האלק מהשער שלנו, אבל לא היום. לא רק ההגנה שלנו לא עבדה, אלא גם כל הקישור".


#פוסטגיים_רפ סטוייקו מודה שהפסיד לקבוצה טובה יותר ושבניגוד למפגשי העבר לא התסדרו עם הולק
זהבי יתנחם בעובדה שהוא היחידי שכבש 4 משחקים רצוף נגד SIPG
וו ליי כובש רבעיה ראשונה בקרירה- האחרון שכבש רביעיה בסין היה זהבי בעצמו באותו איטצדיון
הקהל ממשיך לזרום ליואה שיו-שאן, מעל 11 אלף pic.twitter.com/mJXH0GWPMm

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) 18 במרץ 2018

למעשה קצת קשה להתמודד עם SIPG. היא רשמה את הפתיחה הכי טובה בתולדות הליגה הסינית עם 15 שערים בשלושת המשחקים הראשונים של העונה שהסתיימו בניצחונות, פתיחת עונה שאף קבוצה לא עשתה מעולם. הצלמים הסינים תפסו את ערן זהבי משוחח עם האלק במהלך המשחק ונראה כאילו קפטן נבחרת ישראל לשעבר מבקש משהו מהכוכב הברזילאי. האם הוא רצה את חולצתו? צפו והחליטו בעצמכם.



זהבי עם האלק. ביקש ממנו את החולצה? (הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי