בצ'כיה מעריכים: "בן חיים עלול לשבת הרבה על הספסל"

טל בן חיים
טל בן חיים | ספרטה פראג, רשמי

המאמן החדש של ספרטה פראג התאכזב מיכולתו של החלוץ הישראלי במחזור הקודם והתלהב ממחליפו, סרדאן פלבשיץ'. העיתונאים המקומיים סוברים שטב"ח לא יקבל הזדמנויות רבות עד סיום העונה

(גודל טקסט)

פיטוריו של אנדראה סטרמצ'וני מאימון ספרטה פראג, עלולים לקלקל לטל בן חיים את סיום העונה. עד לפני שני מחזורים האיטלקי היה עדיין מאמן הקבוצה ונתן גיבוי לחלוץ הישראלי למרות יכולת חלשה שגילה מפתיחת העונה (לא כבש אפילו שער ליגה אחד).

העובדה שסטרמצ'וני הביא את בן חיים הייתה מכרעת בעובדה שהוא נתן לו לשחק למרות שבהנהלת המועדון לא היו מרוצים מיכולתו של הישראלי שהיה הרכש היקר ביותר בתולדות הקבוצה באותה תקופה ועלה 2.9 מיליון יורו, ולא הצדיק את הסכום הגבוה ששולם עבורו.

כעת כאשר המאמן החדש של הקבוצה פאבל האפל נכנס לתפקידו הוא נתן צ'אנס אחד לבן חיים במשחקו הראשון שהסתיים ב-1:1 מול קרבינה, ואילו במשחק האחרון בן חיים כבר לא שיחק וישב על הספסל 90 דקות ב-3:3 הסוער בדרבי נגד סלביה פראג. לפי עיתון "איי ספורט" הצ'כי "בן חיים עלול לשבת הרבה על הספסל עד סיום העונה".

עד לסיום נותרו תשעה מחזורים ומחליפו של בן חיים במשחק, הסרבי סרדאן פלבשיץ', שפתח בפעם השלישית בלבד העונה, גילה יכולת טובה מאוד על המשבצת של הישראלי ושיחק 88 דקות עד שהוחלף. האפל שיבח בסיום את שחקן הכנף הסרבי: "הוא הפתיע אותי ושיחק מצוין". למרות המשחק הטוב ספרטה שמטה יתרון 0:3 וסיימה ב-3:3 מאכזב שהוריד אותה למקום השישי בטבלה.

טל בן חיים. המאמן החדש לא התלהב (ספרטה, האתר הרשמי)
טל בן חיים. המאמן החדש לא התלהב (ספרטה, האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי