דיווח: אריאל הרוש קרוב להאריך את חוזהו באנורתוזיס

אריאל הרוש
אריאל הרוש | טוויטר

בקפריסין טוענים שהשוער הישראלי צפוי להישאר, נשיא המועדון סיפר: "דיברנו איתו ואנחנו על המסלול הנכון. רק החתימה הפורמלית חסרה עם רוני לוי". הרוש בראיון: "ההחלטה להגיע לפה הייתה אחת הטובות שעשיתי"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה רוצה? בקפריסין טוענים שאריאל הרוש קרוב לסיכום על הארכת חוזהו באנורתוזיס פמגוסטה. אנדראס פנטליס, נשיא הקבוצה, אישר היום (שני) את הדברים: "אנחנו בשיחות איתו ונמצאים על המסלול הנכון".

השוער עצמו סיפר בראיון: "אפשר להגיד שזו העונה הכי טובה בקריירה שלי. ההחלטה לנסוע לקפריסין הייתה אחת הטובות שעשיתי. כאן אני מתעסק רק בכדורגל. בקפריסין, ברגע שאני מסיים את האימון שלי, אני הולך הביתה לנוח. הכל שקט בלי לחץ מצד התקשורת והאוהדים".

"אני אומנם רוצה להמשיך בליגה טובה יותר, אבל בראש ובראשונה נצטרך לסיים את העונה בצורה טובה ואולי יהיו הצעות טובות יותר, הן מישראל והן מחו"ל. אם אלוהים רוצה שיהיה לי כסף, זה יהיה. אני לא מתכנן שום דבר למען העתיד, ונותן לדברים לבוא בעצמם. בואו נקווה שהכל ילך כשורה".

בנוסף, פנטליס דיבר על עתידו של המאמן רוני לוי: "דיברנו איתו. רק החתימה הפורמלית חסרה". גם במקרה הזה מאשרים כלי התקשורת במדינה שהמאמן לא יעזוב בקיץ ויישאר לפחות עונה נוספת.

רוני לוי. רק החתימה חסרה (טוויטר)
רוני לוי. רק החתימה חסרה (טוויטר) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי