צפו בתקציר: הפסד שני ברציפות לגוואנגז'ו, למרות בישול של ערן זהבי

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הישראלי לא מצא את הרשת כבר משחק שני ברציפות, אך בישל במסירת עומק גדולה לז'יז'או כבר בדקה השמינית. אך אובי מיקל וז'יאקנג קבעו מהפך ו-2:1 למארחת. הפסד שלישי בארבעה משחקים לחבורה של סטויקוביץ'

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו R&F וערן זהבי כבר עם הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, לאחר שהפסידו היום (שבת) בחוץ 2:1 לטיאנג'ין טדה במסגרת המחזור השישי בליגה הסינית.


הכוכב הישראלי, שלא מצא את הרשת כבר משחק שני ברציפות, בישל כבר בדקה השמינית במסירת עומק נהדרת לז'יז'או שהגיע לאחד על אחד מול השוער ועבר אותו בדרך ל-0:1. השופטים פסלו בתחילה את היתרון, אך אישרו אותו לאחר מכן.


היתרון החזיק עד הדקה ה-27 בה אקס צ'לסי, ג'ון אובי מיקל, כבש מקרוב כשגם נגיעה חלשה של השוער האורח לא עזרה בדרך ל-1:1. המהפך הגיע שתי דקות לאחר מן כשקרן מימן הגיעה לראשו של הוי ג'יאקנג שנגח את ה-1:2 שנשמר עד הסיום, למרות ניסיונות חזרה של גוואנגז'ו במחצית השנייה.



זהבי עם ז'יז'או. הבישול המוקדם לא עזר (הליגה הסינית)


החבורה של דראגן סטויקוביץ', שפתחה נהדר את הליגה עם 4:5 בדרבי על האלופה גוואנגז'ו אברגרנדה ושני ניצחונות רצופים, ירדה לפחות זמנית למקום השביעי בליגה וכאמור כבר עם הפסד שלישי העונה ובארבעת המשחקים האחרונים. זהבי לא מצא את הרשת כבר משחק שני ברציפות ונשאר במקום השני בטבלת מלך השערים עם שישה כיבושים, ולפחות יכול להתעודד מכך שיריבו מאברגרנדה, אלאן, לא יאיים עליו בשמונת המשחקים הקרובים לאחר שהורחק בעקבות מרפק ששלח לשחקן יריב. את הטבלה אגב מוליך וו ליי משנחאי SIPG שכבש עד כה תשעה שערים.


מי שצפה במשחק מהיציע אגב, היה מאמנו של זהבי במכבי תל אביב, פאולו סוזה, שלמרות מעמדו המעורער ביריבה העירונית של טדה, טיאנג'ין קוואנג'יאן, הגיע לצפות בשחקנו לשעבר.


סוזה. צפה בזהבי מהיציע (הליגה הסינית)


מהלך המשחק
דקה 8, 0:1 לגוואנגז'ו R&F: זהבי שלח כדור עומק נהדר לז'יז'או שעבר את השוער אחרי אחד אחד על אחד והבקיע. השער נפסל בטענת נבדל, אך אושר לאחר מכן.



זהבי וז'יז'או חוגגים את הראשון (הליגה הסינית)


דקה 27, טיאנג'ין טדה משווה ל-1:1: אובי מיקל קיבל כדור מטרים ספורים מהשער ובעט, נגיעה איומה של שוער האורחת לא מנע מהכדור להיכנס לשער.


דקה 29, 1:2 לטיאנג'ין טדה: אצ'ימפונג הגביה כדור קרן לז'יאקנג, שנגח אותו לרשת של R&F.



המארחת חוגגת את המהפך המהיר (הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי