זהבי עצבני: המגרש של טיאנג'ין טדה לא ראוי למרעה סוסים

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הכוכב הישראלי של גוואנגז'ו ר.פ זעם על תנאי המגרש בהפסד 2:1: "אי אפשר לשחק ככה כדורגל טכני". הפרשנים המקומיים טוענים: "זהבי לא מצטיין במשחק הגובה, הוא נפל לתסבוכת שיצרה ההגנה"

(גודל טקסט)
ערן זהבי לא כבש כבר בשני המחזורים האחרונים בליגה הסינית ומצטרף ליכולת המאכזבת של גוואנגז'ו ר.פ בתקופה האחרונה. אחרי ההפסד אמש (שבת) 2:1 לטיאנג'ין טדה הכוכב הישראלי מצא את האשם.


"המגרש הזה לא ראוי למרעה סוסים ובטח שלא לשחק בו כדורגל טכני שזה מה שאנחנו מחפשים", אמר זהבי העצבני בסיום המשחק. גם מאמנו דראגן סטויקוביץ' הוא מתאים לרמה של ליגה ג', אבל אני לא פוטר את השחקנים מההפסד. לא היינו מרוכזים והפסדנו בקלות".


ר.פ מדורגת שביעית עם שלושה הפסדים אחרי שישה מחזורים והתקשורת המקומית טוענת שההתקפה של סטויקוביץ' לא עובדת. "זהבי לא מצטיין במשחק הגובה, רנאטיניו נמוך ובהיעדר חלוץ חוד זהבי נפל לתסבוכת שיצרה ההגנה המקומית". גם סטויקוביץ' הסכים שקבוצתו לא נראית טוב: "ספגנו שני שערים בשתי דקות. זה לא טדה ששיחקה טוב, זה אנחנו לא שיחקנו מספיק טוב".

#רפ_היום_שאחרי סטוייקו מאשים את הדשא (מתאים לליגה ג), אבל לא פוטר את השחקנים (לא היינו מרוכזים,הפסדנו בקלות).
חצי ביקורת מופנים נגד חאונג הצעיר-בעמדת נחיתות עקב חוק הצעירים.
וגם-מם החמוצים מכה שוב "פעם אמרו בר&פ שהם יכולים לייצר טעם של אווז צלוי מחמוצים,היום חמוצים אפילו אין להם" pic.twitter.com/58l55JnMlk

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) April 15, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי