זלצבורג ניצחה בתוספת הזמן, 90 דקות ובישול לדאבור

דאבור
דאבור | AFP

שער של גולדברנדסן (95) נתן לאלופה האוסטרית עוד 3 נקודות, הישראלי מסר וגם ראה צהוב. בבלגיה, 34 דקות לרפאלוב בהפסד ברוז' לגנט, קני סייף הפצוע לא שותף אצל אנדרלכט שהפסידה בקרב על ליגת האלופות

(גודל טקסט)
מחזור הסיום בבלגיה נערך היום (ראשון) כאשר קלאב ברוז' שזכתה כבר באליפות אירחה את גנט, ובמקביל אנדרלכט פגשה את גנק כשניצחון יכול להעלות אותה למקום השני המוביל לליגת האלופות.


ליאור רפאלוב פתח את המשחק על הספסל ונכנס בדקה ה-56 במצב של 0:1 לאורחת (יויה קובו כבש בדקה ה-28), אך לא הצליח לעזור לקבוצתו להשוות והאלופה סיימה את העונה עם הפסד. בלי קני סייף הפצוע, אנדרלכט היתה זקוקה לניצחון עם גנק ושסטנדרד ליאז' שבמקום השני תפסיד לשרלרואה כדי לעקוף אותה בטבלה. לא רק ששרלרואה וליאז' נפרדו בתיקו מאופס, אנדרלכט ספגה שני שערים תוך דקה (35, 36) והצליחה רק להשוות בדקה ה-53, מה שלא הספיק לה והיא תתמודד בעונה הבאה במוקדמות הליגה האירופית.


מואנס דאבור פתח בהרכב רד בול זלצבורג במשחק נגד מאטרסבורג במחזור הלפני אחרון בליגה האוסטרית. זלצבורג כבר הבטיחה את האליפות, אבל התקשתה מול הקבוצה שבמקום השישי וניצחה רק בזכות שער דרמטי של פרדריק גולדברנדסן בדקה ה-95 אחרי בישול של מואנס דאבור שסיים את המשחק על המגרש, אך ספג צהוב בדקה ה-86.


מוטי איוניר ואולימפיה פראג נשארו בליגה השנייה בצ'כיה אחרי 1:4 גדול על זנוז'מו במחזור ה-29. שגיא גידיץ עלה ב-11 והוחלף בדקה ה-86, קבוצתו של הישראלי קטאה רצף ארוך של תשעה משחקים ללא ניצחון.


Mit diesem Heimsieg gegen @SVM_1922 haben wir somit den Bundesliga-Punkterekord geknackt. WAHNSINN! #RBSSVM#EineMarkeFürDieEwigkeit@OEFBL // End Score 1:0 pic.twitter.com/Ka3OaQDxyr

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) May 20, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי