ברוז' אסרה על ליאור רפאלוב להתאמן, קרוב לחתימה בליאז'

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | קלאב ברוז', רשמי

הקשר הישראלי לא נכלל בתוכניות של אלופת בלגיה, מעתה אף לא מורשה לעלות לכר הדשא עם הקבוצה וצפוי לחבור למאמן מישל פרודום עד סוף השבוע

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

קלאב ברוז' החליטה שליאור רפאלוב לא יתאמן יותר עם שחקני הקבוצה הראשונה, כך מתפרסם הבוקר (רביעי) בתקשורת הבלגית, אולם כעת מתברר כי הדבר נובע גם בשל העובדה שהוא על סף חתימה בסטנדרד ליאז'.

כבר לפני כשבוע פרסמנו על מו"מ מתקדם בין רפאלוב לליאז', אותה מאמן מישל פרודום שבעברו הדריך את הישראלי ואף הפך אותו לכוכב הקבוצה שזכתה בגביע ובאליפות. לטענת העיתון HLN, העובדה שהקשר הפך למנודה בברו' גורמת להשפלה מיותרת לשחקן שנתן את המיטב עבור המועדון בשבע שנותיו.

בכל הנוגע לנידויו, המאמן איבן לקו יודע כבר זמן רב שהקשר לא ישחק בקבוצה העונה והסגל של המועדון גם כך גדול מאוד, ועל כן בחר שלא לכלול את רפאלוב ושני שחקנים נוספים באימוני הקבוצה. עוד לפי הנכתב בעיתון, הופעתם לאימונים מפריעה בעיקר בכל הקשור לתרגול הצד הטקטי.

על אף שרפאלוב על סף חתימה בליאז', בבלגיה טוענים שפרודום הוא היחיד במועדון שתומך בצירוף הישראלי לקבוצה ובשלב זה טרם סוכם דבר. עם זאת, מקורבים לקשר טוענים שלהערכתם העסקה תושלם תוך 48 שעות.


מנודה תוצרת קלאב ברוז'. ליאור רפאלוב (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי