צפו בשערו של תומר חמד ב-0:3 על שפילד וונסדיי

תומר חמד
תומר חמד | טוויטר

החלוץ היה הראשון למצוא את הרשת בניצחון הביתי של קווינס פארק ריינג'רס, שכבר נמצאת במרחק שש נקודות בלבד מהפסגה. "מקווים שיישאר כאן גם בעונה הבאה", כתבו אוהדים על הישראלי ברשתות החברתיות

(גודל טקסט)
"המושאלים של קווינס פארק ריינג'רס עושים את ההבדל", היו הכותרות הבוקר בלונדון אחרי ה-0:3 הביתי על שפילד וונסדיי. קבוצתו של סטיב מקלארן פתחה את העונה בצ'מפיונשיפ עם ארבעה הפסדים רצופים, כולל 7:1 מביך במיוחד מול ווסט ברומיץ' אלביון, אבל מאז הפסידה רק פעמיים, לנוריץ' החזקה ולסוונזי שירדה מהפרמיירליג.


בתקשורת הלונדונית החמיאו ליכולת הקבוצה אתמול וכתבו שזהו היה משחקה הטוב ביותר של ק.פ.ר העונה, כשמי שפרץ את הסכר וכבש ראשון היה תומר חמד, שבדקה ה-35 גלגל מקרוב מכדור חוזר אחרי שקודם לכן ניסה להבקיע ממספר מצבים גם ממרחק. חמד, מאז הושאל מברייטון, כבר עם שלושה שערים – הראשון היה ב-25.8, מיד לאחר שהגיע, אולם השבוע כבש שני שערים תוך שלושה ימים וסייע למקלארן וקבוצתו לטפס למקום ה-11, הכי גבוה שלהם העונה, והם כבר במרחק של שש נקודות בלבד מהפסגה.


גם אוהדי ק.פ.ר מאושרים מצירוף הישראלי ובין השאר כתבו ברשתות החברתיות: "ההתקפה שלנו נראית אחרת מאז שחמד הגיע", "היינו בלי נקודות ביום שחמד חתם ועכשיו אנחנו במקום ה-11 עם שני הפסדים ב-11 משחקים" ובעיקר "מקווים שתומר חמד יישאר כאן גם בעונה הבאה". 

Well played hemed!!! pic.twitter.com/cVPrsfXWdU

— neil (@neilqprwood) October 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי