מרציאנו שמר על רשת נקייה בניצחון על סלטיק, תורג'מן כבש

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Gettyimages

שוער היברניאן, ששב לאחרונה מפציעה ארוכה, לא ספג שבוע שני ברציפות וקבוצתו נצמדה לאלופה עם 33 נקודות אחרי 0:2. 45 דקות לאלמוג כהן ב-1:1 של אינגולשטאט. החלוץ הבקיע בדרבי של וינה, 28 דקות לדאבור

(גודל טקסט)
אחרי פציעה ארוכה שהותירה אותו מחוץ לסגל מפתיחת העונה, אופיר מרציאנו פתח שבוע שני ברציפות בהרכב היברניאן, הצטיין ושוב שמר על רשת נקייה, הפעם בניצחון הגדול 0:2 על האלופה סלטיק.


ניר ביטון, ששב גם הוא לאחרונה אחרי היעדרות ממושכת בשל פציעה בברכו, עדיין לא נכלל בסגל ועל פי הדיווחים בסקוטלד הוא עשוי להיות ב-18 כבר במחזור הבא נגד מאת'רוול. בעקבות התוצאה היברניאן נצמדה לסלטיק כשלשתיהן 33 נקודות, אך לאלופה יש שני משחקים חסרים.


אלמוג כהן ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-45 ב-1:1 של אינגולשטאט בבית נגד הידנהיים שסגרה סיבוב עגום במיוחד בליגת המשנה בגרמניה כשהיא עמוק במקום האחרון.


שלושה ימים לאחר שכבש בסלטיק פארק וסיים את שלב הבתים בליגה האירופית כמלך השערים, מואנס דאבור קיבל מנוחה ופתח על ספסל רד בול זלצבורג בניצחון הגדול 1:5 על סט. פולטן במסגרת המחזור ה-18 בליגה האוסטרית. הישראלי נכנס בדקה ה-62 ועזר לקבוצתו להגדיל את הפער בפסגה ל-14 נקודות.

שער שני העונה לאלון תורג'מן, שכבש ב-1:6 הענק של אוסטריה בדרבי נגד ראפיד. הישראלי, ששב לאחרונה מפציעה ארוכה, עלה מהספסל בדקה ה-70 ומצא את הרשת כעבור שמונה  דקות. 


 

בוריס קליימן שמר על רשת נקייה ב-0:0 של קבוצתו הקפריסאית פראלימני נגד סלאמינה. בבלגיה, קני סייף נותר מחוץ לסגל אנדרלכט שהפסידה 2:1 במפתיע לסרקל ברוז'.



FT| #HIBS 2-0 CEL pic.twitter.com/zM5HZR1RYy

— Hibernian FC (@HibernianFC) December 16, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי