דאבור עשוי לעזוב את זלצבורג בינואר: "קבוצות בכירות עוקבות"

מואנס דאבור עם טום רוגיץ'
מואנס דאבור עם טום רוגיץ' | AFP

הסוכן מילוש מלנוביץ' שפך אור על עתידו של מלך שערי הליגה האוסטרית והליגה האירופית: "מואנס בשל לעשות את קפיצת המדרגה לליגה גדולה יותר, הוא עשה התקדמות פנומנלית. אם תגיע הצעה מליברפול, אנחנו לא נסרב"

(גודל טקסט)

מואנס דאבור, מלך שערי הליגה האוסטרית והליגה האירופית, עשוי לעזוב את קבוצתו רד בול זלצבורג כבר בחודש ינואר הקרוב. "הרבה קבוצות בכירות באירופה עוקבות אחריו כרגע, יש לו את כל מה שצריך בשביל לעשות את קפיצת המדרגה", הסביר סוכן השחקנים מילוש מלנוביץ' שניסה במהלך הקיץ לשדך את החלוץ הישראלי לפנרבחצ'ה הטורקית.

דאבור, שהוזכר לאחרונה כמועמד להצטרף לליברפול וחוזר במהלך הקיץ גם על ידי קריסטל פאלאס, לא מסתיר את רצונו להתקדם. "אני מאוד מקווה להיות בפרמיירליג כבר בחודש ינואר, זה החלום שלי, אבל הרבה דברים לא תלויים בי. אין לי תג מחר כרגע וזו הבעיה הכי גדולה. הלוואי והייתי יכול להגיד שהסכום הוא חמישה מיליון יורו, אבל אני יודע שה הרבה יותר. אני מקווה שתבוא הצעה נכונה וטובה בשביל שאעבור", אמר לאחרונה החלוץ בראיון.

מלנוביץ' הוסיף: "דאבור עשה התקדמות מקצועית אדירה בחודשים האחרונים. היכולת שהוא הציג מפתיחת עונה בליגה האוסטרית ובזירה האירופית היא פנומנלית. יש למואנס חוזה טוב בזלצבורג והוא מאושר בקבוצה, אבל כמובן שהוא רוצה לעבור לליגה גדולה יותר. אני חושב שכרגע עדיף לו לשחק בבונדסליגה מאשר בכל ליגה אחרת, אבל אם תגיע הצעה מליברפול, אנחנו לא נגיד לא".

בדרך ליעד חדש? מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי