היינו כחולמים: מואנס דאבור חתם בסביליה והפך לישראלי היקר בהיסטוריה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | האתר הרשמי

מלך שערי הליגה האירופית יצטרף בסיום העונה הנוכחית לארבע שנים במועדון הפאר בספרדי, ששילם לרד בול זלצבורג 15 מיליון יורו. מכבי תל אביב תקבל 300 אלף, השחקן ירוויח 1.8 מיליון בשנה: "יש לי הרבה עבודה"

(גודל טקסט)
היסטוריה: מואנס דאבור הפך היום (חמישי) לשחקן הישראלי היקר בהיסטוריה כאשר עבר מרד בול זלצבורג לסביליה תמורת 15 מיליון יורו. הישראלי הושאל לאלופת אוסטריה ויצטרף למועדון הפאר הספרדי החל מה-1 ביולי ועד 2023.


דאבור, שירוויח 1.8 מיליון יורו לעונה לעומת 1.3 בזלצבורג, נחת אתמול בערב בסביליה, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ולאחר מכן חתם רשמית על חוזהו. מכבי תל אביב, הקבוצה ממנה החלוץ יצא לאירופה, תזכה לשני אחוזים מדמי ההעברה ותכניס לכיסה כ-300 אלף יורו.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الحمدلله حمداً طيب كثيراً الف الف الف مبروك حبيب قلبي مؤنس منها للأعلى ملنا فخورين فيك حبيبي وان شاء الله منها للأعلى .. تير شتيجن دير بالك من النصراوي يجيلك عنص الكامب نو #مؤنس_دبور_فخر_العرب مؤنس لاعب لفريق Sevilla من الموسم المقبل بشكل رسمي

A post shared by anasdabbour (@anasdabbour) on




דאבור הגיב על החתימה: "אני חי כאן ועכשיו ולא מבזבז זמן במחשבות על עוד חצי שנה. למרות שאשחק במועדון אחר בקיץ הבא, ברור שעד אז אשתמש בכל האנרגיה שיש לי לעזור להצלחת זלצבורג. אני חייב הרבה למועדון, וזו הסיבה שאמשיך לעבוד קשה בשבועות הקרובים. המטרות שלי עם הקבוצה לא זזו במילימטר, יש לנו הרבה עבודה לאביב הקרוב".


#vamosmisevillapic.twitter.com/DuAkhcG7Bu

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) January 17, 2019

במועדון הספרדי החמיאו לרכש החדש שלהם: "רכשנו שחקן עם בגרות, חוש לכיבושים והתלהבות לנצח בדיוק כפי שאנחנו מחפשים, שלא לדבר על בעל ניסיון במסגרות אירופאיות".


החלוץ הישראלי, שהוזכר לאחרונה כמועמד להצטרף גם לפולהאם, ליברפול ו-ולנסיה, היה נחוש להשלים את המעבר כבר בחודש ינואר וקיבל אישור מיוחד מזלצבורג שאישרה אתמול את הפרטים: "אישרנו למואנס דאבור לנהל משא ומתן עם קבוצה באירופה, אבל הוא יישאר שחקן שלנו עד סוף העונה".



 השנה האחרונה הייתה מוצלחת במיוחד עבור דאבור שסיים אשתקד כמלך השערים של הבונדסליגה האוסטרית עם 22 כיבושים, אליהם הוסיף שבעה שערים בליגה האירופית בה הוביל את זלצבורג עד חצי הגמר, שם הודחה על ידי מארסיי.



העונה הישראלי כבש 20 שערים ב-30 משחקים בכל המסגרות והוא מוביל את טבלת הכיבושים של הליגה האירופית עם שישה. בסך הכל כבש דאבור ב-2018 לא פחות מ-12 שערים במפעלים אירופאים, יותר מכל שחקן אחר ביבשת. 

 

דאבור עלה לראש הרשימה, לדירוג המלא>>https://t.co/xiPrbiYzZkpic.twitter.com/srLrBz07DE

— sport1 (@Sport1_Sport2) January 17, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי