רפאלוב: "התאמנתי על שער כזה, נחמד כשזה עובד בליגה"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | אנטוורפן, רשמי

הישראלי כבש את שערו השביעי העונה בבעיטה מחוץ לרחבה בניצחון אנטוורפן על זולטה וארחם וזכה למחמאות בבלגיה: "שווה זהב עבור הקבוצה שלו". הקשר: "ננוח יומיים ונתכונן למשחק הקשה נגד ליאז'. ננסה להפתיע אותם"

(גודל טקסט)
ליאור רפאלוב חתם בסוף השבוע על הארכת חוזהו באנטוורפן לשנתיים וחצי נוספות, כשעד כה הוא היה מושאל מקלאב ברוז', וכבר המועדון שלו קיבל דיבדנדים כאשר הוא כבש אתמול שער ניצחון ב-1:2 על זולטה וארחם. רפאלוב שיגר פצצה לרשת בדקה ה-49 וקבוצתו נצמדה נכון לעכשיו לקלאב ברוז' עם 41 נקודות, כאשר שתיהן במרחק 10 נקודות מהמוליכה גנק.


בבלגיה שיבחו את השער של רפאלוב וטענו כי השער בבעיטה חופשית ממרחק 17 מטרים היה חכם. העיתון "גאזט ואן אנטוורפן" כתב באתר שלו: "שני שחקנים מושכים את אנטוורפן השנה. דיומרסי אמבוקני, שכבש שישה שערים (אתמול הבקיע את השער הראשון, י.ז.) ובישל עוד שישה, וליאור רפאלוב שהבקיע שבעה שערים. השניים לבדם מכניסים את קלאב ברוז' ללחץ". האתר "ווטבול24" הבלגי כתב על רפאלוב: "הוא שווה זהב עבור אנטוורפן".


'47 JAAAAAA!!!!!! Refaelov maakt met een ingestudeerde vrije trap de 0-2! #ZWAANT#COYRpic.twitter.com/4nzMwQkKrZ

— Royal Antwerp FC (@official_rafc) 19 בינואר 2019


רפאלוב התראיין אחרי המשחק ואמר: "ידענו שסטנדרד ליאז' ניצחה ולכן היינו צריכים לנצח כדי להישאר במקום השלישי. הרבה פעמים קשה לשחק בוארחם. השער שלי? אנחנו מתרגלים את זה באימונים. כבשתי כזה שער במשחק הכנה בספרד, אבל זה תמיד נחמד כאשר אתה כובש שער כזה בליגה עצמה".


המשחק הבא נגד ליאז': "ננוח יום או יומיים ונתכונן למשחק הקשה נגד סטנדרד. למאמן שלהם מישל פרודום יש הרבה שחקנים מוכשרים. הוא יכין את השחקנים שלו טוב למשחק, אבל ננסה להפתיע אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי