דיא סבע יצא להתרשמות בסין, אמור לחתום בגוואנגז'ו ר.פ

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

הפועל באר שבע הודיעה הבוקר שאישרה לחלוץ שחתום על חוזה ארוך טווח לטוס: "לא נמנע ממנו לשדרג את שכרו ולהגשים את חלומו לשחק בחו"ל"

(גודל טקסט)

האקזיט מתקרב. אחרי שלאחרונה פורסם שאופציית המעבר שלו לסין שוב על הפרק, הפועל באר שבע הודיעה הבוקר (שלישי) שחלוץ הקבוצה דיא סבע ייצא להתרשמות בליגה בה מככב ערן זהבי, כשאחת האפשרויות היא קבוצתו של קפטן נבחרת ישראל לשעבר  -גוואנגז'ו R&F – בה הוא אף עשוי להחליפו.

דיא סבע אמור להמריא בשעות הקרובות לסין כדי לעבור בדיקות רפואיות שבסיומן הוא אמור לחתום בקבוצתו החדשה., ואם אכן מדובר בקבוצה מהצד הכחול של גוואנגז'ו, שצירפה לאחרונה את קשרה הבלגי של טוטנהאם מוסא דמבלה, המועדון הסיני ייאלץ למכור את אחד מארבעת השחקנים הזרים שלו, מאחר שלפי חוקי הליגה אי אפשר לרשום חמישה זרים בסגל.

"לא נמנע מסבע לשדרג את שכרו ולהגשים את חלומו לשחק בחו"ל", אמרו הבוקר בטרנר. "מדובר בסכומים גבוהים מאוד שהוא אמור להרוויח, ובעצם לשלש את שכרו". באר שבע עשויה אף היא לגזור קופון רציני. לאחר ששילמה עליו כשני מיליון יורו, ההערכה היא שתמורת מכירתו ישולשל לקופתה סכום של 3-2 מיליון יורו ומכבי נתניה תקבל אחוזים מהרווח שתגרוף האלופה.

סבע. יזכה לחוזה עתק אם יעבור את הבדיקות בהצלחה ויחתום (דני מרון)

המגעים בין סין לסבע התחילו בקיץ האחרון, ובקרב רבים מאוהדי הקבוצה נוצר הרושם שטרנר הוא בעצם נקודת מעבר ומקפצה כלכלית עבור מלך שערי הליגה בעונה שעברה. על רקע המגעים שניהלו סוכניו של השחקן, הוחלט להדיח אותו מההרכב.

בעוד סבע אורז את המזוודות, "הסתפקו" חבריו בטיסת צ'ופר בשמי הארץ על סיפונו של "באר שבע" – "הדרימליינר" השביעי של אל על. על הקרקע, ממתינים להתפתחויות בגזרת עדן בסט המבוקש בכמה קבוצות, ביניהן הפועל תל אביב, כשבמקביל צפוי להגיע לטרנר חלוץ זר.


בכר וברקת בטיסה (סיון פרג')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי