תומר חמד: "לחזור לארץ? מוקדם מדי. עברתי לק.פ.ר בלב שלם"

תומר חמד
תומר חמד | טוויטר

חלוץ נבחרת ישראל דיבר הערב לרדיו 103FM והתייחס על החזרה מהפציעה: "עברתי ניתוח בקע, התגעגעתי למשחק". וגם: על התחרות בהתקפת בנבחרת, הסיכוי שקבוצתו תתברג בפלייאוף והמחשבה לסיים את הקריירה בליגת על

(גודל טקסט)

תומר חמד שב למגרשים אתמול אחרי חודשיים של פציעה כאשר עלה כמחליף בניצחון 0:2 של ק.פ.ר על פורטסמות' שהעלה את המועדון הלונדוני לשמינית הגמר. הערב דיבר החלוץ הבינלאומי בתכונית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על החזרה מהפציעה, התחרות בנבחרת, האפשרות לחזור לארץ ועוד.

תומר חמד פתח את דבריו והתייחס על חזרתו למגרשים: "אתמול היה בשבילי יום מיוחד אחרי הרבה זמן שהייתי פצוע. עברתי ניתוח בקע מי שלא יודע, זה קצת השבית אותי בערך לחודשיים, אתמול חזרתי פעם ראשונה. התכנון היה להשתלב בשביל ההרגשה. אני מאוד שמח שחזרתי, התגעגעתי מאוד למשחק וכמובן שניצחנו בשלבים האחרונים של הגביע, המועדון שמח, אך קיבלנו את ווטפורד שהיא הגרלה קשה, המשחק ביום שישי. מקווה שנעבור גם אותם ואולי נעשה משהו יפה בגביע השנה".

אתה מרגיש שאתה חוזר לעצמך מהניתוח: "כל ניתוח זה לא קל. זה עניין של שיקום ואחרי זה לצבור סוג של ביטחון ודקות משחק, אני רק חזרתי ככה שאני יודע שאני לא יחזור להרכב כל כך מהר. באופן טבעי הביאו אותי להרכב כדי לשחק ולעזור, הייתי שחקן מאוד מאוד חשוב עד שנפצעתי, המאמן שאל אותי כל יום בשבועיים האחרונים אם אני משחק וחוזר, מאוד רוצים שאני אחזור לקבוצה. יש רצון מאוד גדול להחזיר אותי לעניינים, אבל אסור למהר ולחזור מהר מדי. אתמול רק התחושה לשבת על הספסל היא טובה. התאמנתי פחות משבוע עם הקבוצה ובדרך כלל לוקח יותר זמן לחזור לשחק, זה היה בעיקר בשביל ההרגשה, אבל כמובן שעכשיו ממשחק למשחק מקווה שנשתפר. כרגע אנחנו באמצע הטבלה, הייתה לנו תקופה טובה ששמה אותנו באמת במקום השמיני שקירב אותנו לפלייאוף, עכשיו קצת התרחקנו".


חמד וקבוצתו מקווים להמשיך את המסע המופלא בגביע (Gettyimages)

יש סיכוי שתגיעו לפלייאוף: "אנחנו אפילו לא מדברים על זה באופן רשמי, אבל כמובן שכולם שואפים וחולמים. המועדון בתחילת השנה סימן רק להישאר בליגה ולא להיגרר למאבקי ירידה, אני שמח שהציפיות הם להגיע לפלייאוף. אם נעשה ריצה טובה, עכשיו כמה שחקנים כולל אני חוזרים מפציעה והלוואי שנגיע".

היית רוצה לחזור לארץ: "אני עדיין לא מעוניין לחזור לארץ, כמובן שפציעה זה דבר אחד, וזה לא נעים לא להיות חלק מהקבוצה, אתה מתעסק רק באיך לחזור, אבל המעבר לק.פ.ר זה משהו שהלכתי איתו בלב שלם, בברייטון שנה שעברה שיחקתי ובאמת נהניתי מכל רגע, אבל ראיתי שהשנה זה לא הולך לקרות ומבחינתי לא רציתי לבזבז שנה על הספסל או שנה בלשחק מעט דקות. כל עונה אני צריך לשחק ליהנות מכדורגל ולהתקדם, אז באתי לק.פ.ר, מועדון מצוין שרצה אותי מאוד".

מדוע הפסקת לקבל דקות בברייטון: "אני לא יודע אם אתה זוכר, אבל כל השינוי הזה הגיע בגלל הרחקה של שלושה משחקים שלא הייתה וטענו שדרכתי על שחקן. דברים קורים לפעמים שאין להם הסבר, אני בן אדם מאוד מאמין ואני מאמין שהכל קורה לטובה. עברתי דברים יותר קשים בקריירה. בין אם זה פציעות או קבוצות, אבל אני עדיין פה ושואף להגשים את כל החלומות והשאיפות שהיו לי. גם אם נפצעתי והייתי קצת בחוץ, מבחינתי זה עכשיו שוב לחזור ולהראות מה אני שווה".


קיבל דקות בברייטון עד ההרחקה בעונה שעברה (Gettyimages)

על התחרות בנבחרת: "יש בנבחרת חלוצים טובים ויש מאבק לא קל, פעם אחרונה הגעתי לא ב-100% כשירות. מבחינתי באופן אישי אני תמיד רוצה לשחק, אבל אני שמח שיש מלחמה על הנבחרת, מואנס, ערן, חלוצים בארץ שבכושר טוב. לפעמים זה תמיד טוב שיהיה מלחמה על ההרכב, במיוחד בנבחרת".

תרצה לסיים את הקריירה בישראל: "זה נקודה מאוד מעניינת, כי מצד אחד תמיד יש את המחשבה לא לעשות את הטעות שהרבה עשו לפניי, וכולם מדברים על זה ואומרים לי אל תחזור, אבל כל פעם מחדש שאני חושב על זה אני אומר שבא לי לסיים את הקריירה איפה שהתחלתי. כמובן שכולם רואים את התסריט הוורוד, וזוכים לאהבה ופרגון. אני חושב שכל מה שחזר ראה את הסיום אחרת, וגם אני לוקח בחשבון כשיגיע היום שלא בהכרח יהיה סוף ורד ככה שאני צריך לחשוב טוב, אבל כרגע זה עדיין מוקדם בשבילי".


"אולי זה דבר חיובי שיש מאבק על חולצת ההרכב של הנבחרת" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי