מנכ"ל שחטאר פרגן: "לשחקנים יש דעה מאוד טובה על סולומון"

מנור סולומון
מנור סולומון | שחטאר דונייצק, רשמי

פאלקין התראיין באוקראינה ושיבח את הרכש הישראלי: "נראה כמו שחקן שמשחק כבר כמה עונות בקבוצה", וציין כי כבר היה סגור בסיטי: "היה חתום עקרונית". השחקן נכלל בסגל נגד פרנקפורט (חמישי 21:50, ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)

מנכ"ל שטחאר דונייצק סרגיי פאלקין התראיין לערוץ הטלוויזיה באוקראינה "פוטבול 1" ודיבר בין היתר על ההשתלבות של מנור סולומון בקבוצה ואמר: "לשחקנים הוותיקים בקבוצה יש דעה טובה מאוד עליו. מרלוס רומרו (ברזילאי מתאזרח מכוכבי הקבוצה) ושאר השחקנים הוותיקים חושבים שהוא שחקן ברמה טובה מאוד שישדרג אותנו. רואים שהוא משחק מצוין בין הקווים ומתקשר עם השחקנים במגרש בצורה מצוינת. הוא נראה כמו שחקן שמשחק כבר כמה עונות בקבוצה".

פלקין גם אמר כי סולומון היה חתום כבר עקרונית במנצ'סטר סיטי, אבל החוזה שלו לא מומש. "התנאים האישיים שלו בסיטי סוכמו, אבל שתי הקבוצות לא הגיעו להסכם ביניהן ואנחנו שמחנו להיכנס למו"מ ולסגור איתו. הסיכום הכלכלי עם הקבוצה שלו היה מהיר מאוד ומידי והבעיה היחידה הייתה השירות הצבאי וזה כרגע נפתר".

שחטאר שמתכוננת למשחקה נגד פרנקפורט בליגה האירופית ביום חמישי (21:50, שידור ישיר בספורט4) בבית באצטדיון בחרקוב, סיימה בתיקו 0:0 מאכזב נגד ואקר אינסברוק במחנה האימונים שלה בטורקיה. סולומון פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-71. לפי הדיווחים באוקראינה הישראלי גילה יכולת טובה יחסית לעומת משחק מאכזב לאחרים. מההרכב נעדר הכוכב הראשי טייסון. הקבוצה פרסמה סגל של 25 שחקנים לליגה האירופית ביניהם סולומון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי