מאמן שחטאר על סולומון: "אני מאוד אוהב את השחקן הזה"‎

מנור סולומון
מנור סולומון | שחטאר דונייצק, רשמי

לקראת המשחק נגד פרנקפורט בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית (חמישי, 21:50, ישיר בספורט4), פאולו פונסקה אמר: "מנור הוא רכש אסטרטגי, אחד שרוצה לעבוד קשה וללמוד ואני מרוצה ממנו ומקצב ההסתגלות שלו"

(גודל טקסט)

שחטאר דונייצק ומנור סולומון יארחו ביום חמישי בחרקוב את פרנקפורט הגרמנית בה משחק טאלב טוואטחה בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית (21:50, שידור ישיר בספורט4). הקבוצה סיימה את ההכנות שלה למשחק שנערכו במחנה האימונים בטורקיה וחזרה לאוקראינה.

המאמן פאולו פונסקה שיבח את ההכנות של הקבוצה במחנה האימונים בטורקיה ואמר שהוא מרוצה לקראת המפגש נגד פרנקפורט החזקה שמדורגת חמישית בבונדסליגה. הוא נשאל ספציפית על מנור סולומון שהצטרף לקבוצה במהלך מחנה האימונים בטורקיה ושיבח אותו אחרי שהקבוצה שיחקה חמישה משחקי הכנה וניצחה בארבעה מהם ואחד סיימה בתיקו.

על סולומון אמר: "הבאת סולומון היא החלטה אסטרטגית של מדיניות המועדון להביא שחקנים צעירים, ועקבנו אחריו זמן ארוך יחסית. עם הגעתו הוא הוכיח לי שיש לו את כל האיכות והתכונות שאנחנו מחפשים בשחקן צעיר שיכול לעזור לנו".


היכולת של הקשר הישראלי במחנה האימונים
: "הוא אחד שרוצה לעבוד קשה וללמוד ואני מרוצה ממנו. אני יודע שהוא עדיין צעיר ואסור לשכוח שמנור הגיע אלינו באמצע העונה ושהוא עזב בפעם הראשונה את הבית ואת המדינה שלו. הוא צריך להסתגל לסגנון המשחק שלנו, בעוד שרוב השחקנים שיש לי עובדים איתי כבר שנתיים וחצי ורגילים לצורת המשחק. לכן אני מרוצה מאוד מקצב הסתגלות שלו. אישית, אני מאוד אוהב את השחקן הזה".


מנור סולומון (שחטאר דונייצק, רשמי)

כזכור, מנור סולומון עבר ממכבי פתח תקווה לשחטאר דונייצק תמורת שישה מיליון יורו וחתם על חוזה לחמש שנים במועדון האוקראיני.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי