מנור סולומון הוצג בשחטאר: "מנצ'סטר סיטי התעניינה בי מאוד"

מנור סולומון
מנור סולומון | שחטאר דונייצק, רשמי

הישראלי בן ה-19 הוצג כשחקן הקבוצה האוקראינית ואמר: "ברור שרק הגעתי ואולי אני צריך זמן. למדתי הרבה טקטיקות ואת סגנון המשחק של החברים". מאמנו פונסקה: "הוכיח שהוא שחקן עם איכויות חשובות מאוד לשחטאר"

(גודל טקסט)

 חודש אחרי שנמכר ממכבי פתח תקווה תמורת כ-6 מיליון יורו, מנור סולומון הוצג היום (שלישי) רשמית במסיבת עיתונאים כשחקן שחטאר דונייצק, יחד עם הבלם ואלרי בונדארנקו שהגיע גם הוא לקבוצה בחלון ההעברות האחרונות.

סולומון נשאל בין השאר על העניין בו ממנצ'סטר סיטי סיטי וענה: "כן, ידעתי על זה. הם היו מעוניינים בי מאוד בשנה האחרונה. אפילו נפגשתי עם הנהלת המועדון במנצ'סטר. בכל אופן, זה לא יצא לפועל. אני שמח להיות פה".

מדוע בחר בחולצה מספר 19: "התחלתי לשחק עם המספר הזה, שהיה המספר של מסי בשנים הראשונות שלו בברצלונה".

העובדה שהוא הישראלי הראשון בשחטאר: "אני יודע שאני השחקן הראשון מישראל וזה משמח אותי מאוד. אני חושב שעכשיו אנשים מישראל יתעניינו יותר בקבוצה ויעקבו אחרי הקבוצה".


סולומון. שמח להיות בשחטאר למרות ההתעניינות מסיטי (שחטאר דונייצק, רשמי)

ההשתלבות שלו בקבוצה אחרי מחנה האימונים: "אני מוכן לשחק עכשיו. ברור שרק הגעתי ואולי אני צריך קצת זמן להסתגל. אני חושב שלמדתי הרבה טקטיקות ולמדתי את סגנון המשחק של החברים בקבוצה, שגם אמרו לי איך עליי לשחק טוב יותר ואיזה פעולות עליי לבצע במגרש".

מאמנו החדש של סולומון, פאולו פונסקה הפורטוגלי, התייחס לכישרון הישראלי ואמר שהוא יכול להחליף את מרלוס וטייסון: "מנור הגיע לקבוצה שלנו בגלל שיש לו תכונות מסוימות שיעזרו לו להשתלב בסגנון המשחק שלנו. יש לנו הזדמנויות נהדרות להשתמש בו בשני האגפים. טייסון יכול לשחק כקשר התקפי וסולומון באגף. יש לנו אלטרנטיבה לשחקנים האלה שגם צריכים מנוחה. סולומון הוכיח שהוא שחקן עם איכויות מצוינות שיהיו חשובות מאוד לשחטאר".


סולומון. פונסקה מאמין שיש לו את התכונות המתאימות (שחטאר דונייצק, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי