דאבור: "סביליה זו רמה אחרת לגמרי, אצטרך להילחם"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

חלוץ זלצבורג התראיין בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לתחרות שצפויה לו בעונה הבאה בספרד. מפגש עם מסי: "אין ספק שאתרגש", המטרות שנותרו: "זכייה בדאבל", הנבחרת: "יכולים לנצח את אוסטריה"

(גודל טקסט)

מואנס דאבור, חלוץ רד בול זלצבורג שיעבור בקיץ לסביליה הספרדית, דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למטרות שנותרו לו באוסטריה, התחרות שצפויה לו בספרד והמשחקים הקרובים של נבחרת ישראל.

דאבור פתח את דבריו והתייחס למטרות שנותרו לזלצבורג העונה: "כמובן שאני רוצה לזכות בדאבל. יש לנו משחק חשוב מאוד עכשיו ביום חמישי בליגה האירופית אחרי שהפסדנו בחוץ 2:1 לקלאב ברוז'. זה לא היה קל אחרי חודשיים בלי משחק רשמי ואני מקווה שעכשיו בגומלין נצליח לעשות את זה ונעבור שלב".

התחרות שצפויה לו בסביליה בעונה הבאה: "אני חושב שבכל קבוצה יש חמישה או שישה חלוצים ברמה גבוהה. גם פה בזלצבורג הייתה תחרות גדולה עם עוד ארבעה או חמישה חלוצים ברמה הכי טובה שיש. כמובן שעכשיו זו רמה אחרת, משהו אחר לגמרי ואני אצטרך להילחם על המקום שלי. אני אעשה הכל בשביל לקבל את הקרדיט ואני מודע לכך שאצטרך לעבוד מאוד מאוד קשה. אני מוכן לזה ומצפה לזה".


הראש כבר בסביליה? מונאס דאבור (Gettyimages)

לשחק בקאמפ נואו ובסנטיאגו ברנבאו: "אין ספק שאני אתרגש, אבל אני חושב שאחרי החימום הכל יעבור. אולי בתחילת המשחק תהיה התרגשות, אך אחר כך, כמו כל שחקן אחר או כל משחק אחר ששיחקתי מול קבוצות כמו דורטמונד ולאציו, אני בטוח שהכל יהיה בסדר".

הביקורות מהקהל לאחר החתימה בסביליה: "לא היה כלום עליי. אני יודע שהרבה אוהדים שלנו תקפו שחקן אחר שהוא גם עובר בקיץ, אבל עליי לא היה כלום. אני מנסה כמה שיותר לא לחשוב על הקיץ, אני רוצה לעזור כמה שיותר לקבוצה וזו הסיבה שנשארתי וזה מה שהבטחתי להם. כמובן שסביליה בראש שלי, אבל זה לא משפיע על היכולת שלי. הקשר שלי עם כולם פה אותו דבר, כולם אוהבים אותי ואני שמח להיות פה בחודשים הקרובים עם החברים שלי".

הקמפיין הקרוב של נבחרת ישראל: "הלוואי ובאמת אני אבקיע במשחקים הקרובים, אני אעשה את הכל בשביל זה והגיע הזמן שזה יקרה. בסופו של דבר נצטרך לעשות את המקסימום על המגרש ולתת את המאה אחוז בשביל להשיג את המטרה".

המשחק נגד אוסטריה: "אנחנו כן יכולים לנצח אותם, אמרתי את זה גם לפני זה. זו נבחרת מצוינת, אבל אנחנו לא צריכים לפחד מאף אחד. גם לנו יש נבחרת טובה ואני מאמין שאפשר לנצח אותם בבית. אני מקווה מאוד שזה שאני משחק בליגה הזאת זה יעזור, אני אגיד מה שאני יודע, אבל הצוות שלנו יודע הכל על הנבחרת האוסטרית ואני מקווה לתת הופעה טובה ולהשיג ניצחון. אני חושב בכל מקרה המשחק הזה הוא סיפור גדול כי וילי ואנדי הם שמות גדולים ומוכרים כאן באוסטריה".


"אנחנו לא צריכים לפחד מאף אחד" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי