ברייטון עשויה למכור את תומר חמד, שלא צפוי להמשיך ב-ק.פ.ר

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

מנכל קבוצת הצ'מפיונשיפ אישר: "יחזור לקבוצתו בקיץ", אולם הירידה בכושרו והעובדה שחוזהו יסתיים בתום העונה הבאה עשויה לשנות את התוכניות של השחפים. החלוץ עצמו בטוח: "עדיין יש לי מקום באנגליה ובספרד"

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

לי הוס, מנכ"ל קווינס פארק ריינג'רס מהצ'מפיונשיפ, התייחס לעתידו של תומר חמד שהצטרף לקבוצתו בהשאלה בקיץ והבהיר שהוא ככל הנראה לא ימשיך: "לעולם אל תגיד 'לעולם לא', אבל סביר להניח שהוא יחזור בסיום העונה לברייטון".


חמד עצמו התבטא בנושא: "קרו העונה דברים לא צפויים בדרך, כמו הפציעה שעברתי, אבל מבחינתי בסוף השנה אני אראה מה קורה בברייטון ואם אני לא אסתדר שם אז אני בטוח שאמצא את המקום הכי טוב בשבילי. אני עדיין שייך לברייטון ויש לי חוזה שם עד תום העונה הבאה. אני עדיין מאמין שאני יכול למצוא מקום באנגליה ובספרד".


החלוץ הישראלי, שחזר כאמור לאחרונה מפציעה לא פשוטה, הבקיע העונה ארבעה שערים ב-17 הופעות ולאור הירידה בכושרו קיים סימן שאלה גדולה בנוגע לעתידו כאשר לא מן הנמנע שברייטון תחליט לנסות למכור אותו לפני שחוזהו יסתיים.


הוס הוסיף: "למועדון של חמד יש את המחשבות שלו לגבי מה שהם מתכננים עבורו, אנחנו נצטרך להמתין ולראות. אחד הדברים הטובים ביותר בעסקת השאלה זה שאין לך מחויבות. במקום לשלם שכר במשך שלוש שנים, אתה משלם רק עבור שנה אחת ופשוט יותר להתנהל כך מבחינה כלכלית".



עתידו אינו ברור. תומר חמד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי