בשעה טובה: טל בן חיים חזר לאימוני ספרטה פראג

טל בן חיים
טל בן חיים | אתר רשמי

הרכש היקר בתולדות המועדון, שב השבוע לצ'כיה לאחר שסיים הליך התאוששות ארוך בישראל כתוצאה מקריעת הרצועה הצולבת בתחילת חודש אוגוסט והתאמן עם חבריו

(גודל טקסט)
בתחילת חודש אוגוסט 2018, כשטל בן חיים זכה להזדמנות מחודשת להוכיח את יכולותיו בספרטה פראג, זכה לשבחים מהתקשורת ושוב מיצב את עצמו כשחקן הרכב בצ'כיה, הגיע אחד מרגעיו הקשים בקריירה: כבר במחזור השני, במשחק נגד יבולנץ, הוא נפצע במהלך המחצית השנייה, קרע את הרצועה הצולבת, נותח ומאז הושבת. הבוקר (רביעי), לראשונה מאז אותה פציעה, הוא שב לכר הדשא והתאמן עם חבריו.


טל בן חיים, השחקן היקר בתולדות ספרטה פראג, רשם עונת בכורה מאכזבת במיוחד וב-18 משחקי ליגה בהם שותף כלל לא כבש, ונראה היה שהעונה הדברים ייראו אחרת, אלא שאותה פציעה קשה הותירה אותו  מחוץ למגרשים לכחצי שנה וכעת הוא ינסה לפלס מחדש את דרכו להרכב של ספרטה פראג, המדורגת שלישית בליגה ולא נמצאת בתמונת האליפות בקרב בין היריבה העירונית סלביה פראג לוויקטוריה פלזן.


בן חיים עבר את השיקום הארוך בישראל תוך השגחה צמודה של אנשי ספרטה פראג, אבל השבוע שב לצ'כיה ביחד עם משפחתו לאחר תקופה ממושכת וכאמור הבוקר התאמן לראשונה מזה תקופה.


NÁVRAT | Tal Ben Chaim je zpět v Praze a další fázi rekonvalescence po operaci kolene už absolvuje na Letné! #acspartapic.twitter.com/GZwcz3nTS3

— AC Sparta Praha (@ACSparta_CZ) February 27, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי