קני סייף הושאל לסינסינטי: "נשלב אותו באופן מיידי"

קני סייף
קני סייף | האתר הרשמי

אחרי שלא הצליח למצוא את מקומו באנדרלכט של פרד רוטן, קשר נבחרת ארצות הברית עבר לקבוצה מליגת ה-MLS עד תום העונה. קוך: "שמחים ונרגשים לצרף שחקן עם איכות וניסיון"

(גודל טקסט)
פרק חדש בקריירה של קני סייף, שהושאל הערב (רביעי) באופן רשמי לסינסינטי מליגת ה-MLS עד תום העונה. הישראלי (25), שלא מצא את מקומו באנדרלכט תחת פרד רוטן, יחזק את קבוצתו לשעבר של דקל קינן שפתחה את העונה עם הפסד צורם 4:1 נגד סיאטל במחזור הראשון.


מאמן סינסינטי אלן קוך אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה: "אנחנו שמחים ונרגשים לצרף שחקן עם איכות כמו שיש לקני. הוא שחקן עם ניסיון רב ששיחק בבמות הגדולות ואנחנו רוצים לשלב אותו במועדון באופן מיידי".


אנדלרכט, אותה מאמן כיום כאמור אקס מכבי חיפה פרד רוטן, נמצאת בעיצומה של עונה מאכזבת כאשר בתום 28 מחזורים היא מדורגת במקום ה-6 בבלגיה עם 14 נקודות פחות מהמוליכה גנק. סייף, שהצטרף בחודש ינואר האחרון מגנט וכידוע משחק במדי נבחרת ארצות הברית, פתח בשני משחקי ליגה בלבד ועלה 10 פעמים מהספסל.


NEWS: #FCCincy have acquired midfielder Kenny Saief on loan from Belgian club @rscanderlecht. Welcome to #Cincinnati, Kenny!

: https://t.co/82lxyFMkmUpic.twitter.com/p2EXdmq89f

— FC Cincinnati (@fccincinnati) March 6, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי