צפו בתקציר: אלמוג כהן השתולל והורחק, אינגולשטאט נכנעה 2:0 בברלין

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

הקבוצה של הישראלי הייתה לא פחות טובה ונוצחה על ידי אוניון שנהנתה משריקה לפנדל מפוקפק ויתרון מספרי כפול. הקשר היה בכל מקום על המגרש, עד שאיבד את העשתונות (65). 90 דק' למרציאנו ב-1:1 נגד ריינג'רס

קבוצות: אוניון ברלין
(גודל טקסט)
המחזור ה-25 בליגה השנייה בגרמניה נפתח הערב (שישי) עם מפגש קצוות חשוב בברלין בין אינגולשטאט מהתחתית לאוניון מהצמרת.


בניגוד לתחזיות, קשה היה לדעת מי הקבוצה הטובה יותר, אולם למרות זאת אוניון ברלין הצליחה לגרד 0:2 בסיום הודות לפנדל מפוקפק (43) ושער עצמי (80) מול תשעה שחקני אינגולשטאט, שספגה שני כרטיסים אדומים (65 ו-75).


למרות שסחב צהוב מהדקה ה-38, אלמוג כהן הורחק בכרטיס אדום ישיר (65) לאחר ששחקן של המארחת גער בו על כך שלטענתו התחזה. הישראלי, שהיה עצבני, לא נשאר חייב, קם בצורה מאיימת ותפס אותו בגרון. עד אותו שלב, כהן חילץ כדורים, שלט במרכז המגרש ואפילו איים שלוש פעמים על השער. לצערו, הוא ואינגולשטאט הרבו להחמיץ ולא הצליחו לנצל את העובדה שהם היו טובים יותר בחלקים גדולים של המשחק. 

(65') Das ist übel…
Platzverweis gegen @AlmogCohen8, der am Boden liegend von #Gogia angegangen wird und dann ebenfalls zupackt. Gogia sieht nur Gelb. Es ist nicht zu glauben.
__
1:0 #FCUFCI

— FC Ingolstadt 04 (@Schanzer) March 8, 2019


אוניון ברלין טיפסה זמנית למקום השני בטבלה עם ניצחון שני ברציפות ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים. מנגד, תשעה מחזורים לסיום העונה, אינגולשטאט עדיין ניצבת במקום שמוביל לירידה לליגה השלישית ובמאזנה שלושה הפסדים רצופים. בשבוע הבא היא תתארח אצל פדרבורן מהצמרת בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה להיות הרסנית עבורה.





משחק טוב שלו הסתיים בכרטיס אדום והפסד. אלמוג כהן (Gettyimages)


בסקוטלנד, במסגרת המחזור ה-29, אופיר מרציאנו השלים 90 דקות במשחק בו היברניאן, שספגה כרטיס אדום בתוספת הזמן, חזרה מפיגור וסיימה ב-1:1 ביתי נגד גלאזגו ריינג'רס.


 

75| GOOOOOOOOOOOOOAL!

UNBELIEVABLE SCENES! pic.twitter.com/m4cYumdjlF

— Hibernian FC (@HibernianFC) March 8, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי