צפו: דאבור בעט פנדל לשמיים, גם רפאלוב החטיא מהנקודה הלבנה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

מלך שערי הליגה האוסטרית החמיץ ב-0:0 נגד שטורם גראץ, קשר אנטווורפן החטיא במצב של 0:1 וקבוצתו נוצחה 2:1 על ידי שרלרואה. 22 דקות לסולומון בניצחון שחטאר, 70 דקות לתורג'מן בהפסד הסנסציוני של וינה

(גודל טקסט)
מנור סולומון שיחק הערב (ראשון) 22 דקות במדי שחטאר דונייצק, שהתפוצצה על קרפטי 0:5 במסגרת המחזור ה-21 בליגה האוקראינית ושמרה על פער שבע נקודות מדינמו קייב שניצבת במקום השני בטבלה.


הישראלי הצעיר, שרשם את הופעתו השלישית כמחליף במסגרת המקומית, עדיין לא כבש או בישל במדי קבוצתו החדשה והוא יקווה לעשות זאת כבר במחזור הקרוב במשחק החוץ נגד זאריה.


בבלגיה, במצב של 0:1 לזכות קבוצתו, ליאור רפאלוב החמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-48. בהמשך ספגה אנטוורפן פעמיים ורשמה הפסד מאכזב 2:1 בבית נגד שרלרואה במסגרת המחזור ה-29. הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות, קבוצתו ירדה למקום הרביעי בטבלה.


באוסטריה, מואנס דאבור עלה מהספסל בדקה ה-61 והחמיץ פנדל (74) עם בעיטה רשלנית מעל המשקוף ב-0:0 של רד בול זלצבורג בבית נגד שטורם גראץ במסגרת המחזור ה-21. במקביל, אלון תורג'מן פתח בהרכב אוסטריה וינה והוחלף בדקה ה-70 בהפסד הסנסציוני 3:1 לאלטאך האחרונה בטבלה.


ביוון, ביברס נאתכו לא שיתף בניצחון אולימפיאקוס 1:4 על אריס סלוניקי במסגרת המחזור ה-24.



74' Das gibt es doch nicht! #Dabbur lupft das Leder vom Elfmeterpunkt über die Querlatte. Weiterhin 0:0. #RBSSTU 0-0

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) March 10, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי