חמד נכנס כמחליף וכבש שער דרמטי, 2:2 לק.פ.ר אצל האל

תומר חמד חוגג
תומר חמד חוגג | Gettyimages

החלות הישראלי עלה מהספסל ובדקה ה-84 קבע שוויון חשוב לקבוצתו בחוץ. מרציאנו שמר על שער נקי ב-0:2 של היברניאן על מות'רוול, סולומון רשם דקה ב-0:1 של שחטאר על זאריה. עוד שער לוואקמה, טרבזונספור ניצחה 0:1

(גודל טקסט)

במקביל למשחקים בליגת העל ובליגות הבכירות באירופה, גם הליגיונרים שלנו מככבים היום (שבת) במדי קבוצותיהם השונות.

באנגליה, תומר חמד נכנס בדקה ה-79 במשחק החוץ של ק.פ.ר. נגד האל בצ'מפיונשיפ במצב של 1:2, ובדקה ה-84 כבש את שער השוויון החיוני לזכות קבוצתו. ק.פ.ר לא ניצחה כבר חמישה מחזורים ברצף, אך התרחה מעט מהקו האדום וכרגע היא במקום ה-18.

בסקוטלנד, אופיר מרציאנו רשם הופעה טובה בשער היברניאן פחות משבוע לפני שיעמוד בשער הנבחרת נגד סלובניה. היברניאן ניצחה 0:2 את מות'רוול והתקרבה למקום הרביעי.

באוקראינה, מנור סולומון נכנס בדקה ה-94, שחטאר דונייצק ניצחה 0:1 בחוץ את זאריה. הפער בין מוליכת הטבלה לדינמו קייב שבמקום השני גדל ל-10 נקודות (לקייב משחק חסר).

טוני וואקמה הוא אמנם לא ישראלי, אבל הוא הפך לאחד הזרים האהובים בתולדות ליגת העל וכיף לראות את ההצלחה שלו אחרי שעזב את באר שבע. הניגרי פתח במדי טרבזונספור ובדקה ה-64 כבש את שערו השמיני העונה במשחק החוץ נגד ארזורומספור בליגת העל הטורקית. טרבזונספור במקום הרביעי בליגה, שכרגע מוביל למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי