מאמן אנטוורפן ביקר את רפאלוב: "היה חלש במשחקים האחרונים"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Gettyimages

לדיסלאו בלוני התייחס לכך שהישראלי לא פתח נגד קורטרייק: "כתוב בחוזה שלו שהוא חייב להיות בהרכב?". גם בתקשורת הבלגית תקפו את הקשר: "צריך להסתכל במראה"

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב ואנטוורפן סיימו את העונה הסדירה במקום השישי בבלגיה והעפילו לפלייאוף העליון, אך הם עשו זאת עם ניצחון בודד בששת המחזורים האחרונים והישראלי איבד את מקומו בהרכב בהפסד 2:0 לקורטרייק ועלה מהספסל רק בדקה ה-88.

"רפאלוב צריך להסתכל במראה", כתבו בבלגיה והפנו אצבע מאשימה לעברו של הקשר שהחמיץ פנדל מול שרלרואה ולאחר מכן ירד לספסל. "אולי הוא זקוק למנוחה? יכול להיות שקשה לו להישאר רעב נגד יריבות פחות אטרקטיביות? הוא נראה עייף", כתבו הבלגים.

לדיסלאו בלוני, מאמן אנטוורפן, העביר ביקורת על רפאלוב: "כתוב בחוזה שלו שהוא חייב להיות תמיד בהרכב הפותח? חשבתי שסגנון המשחק נגד קורטרייק פחות מתאים לליאור. הוא היה חלש במשחקים האחרונים ולכן הוא ירד לספסל".

רפאלוב פתח את העונה במדי אנטוורפן בסערה, דבר אשר כזכור הוביל להארכת חוזהו, אך כמ חבריו לקבוצה גם הוא כאמור חווה ירידה חדה ביכולת בתקופה האחרונה. מאזנו של הקשר הישראלי עומד על שמונה שערים ב-24 הופעות בליגה הבלגית.


ליאור רפאלוב (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי