אתר בכיר במאיורקה: "מקווים שתומר חמד יחזור לקבוצה"

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

באחד מהאתרים הגדולים בעיר פורסמה כתבה על החלוץ הישראלי ובה העלו זיכרונות מעונת 11/12: "מדובר בשחקן שהמועדון לא יכול היה בלעדיו". אוואט זכה גם הוא לשבחים: "אחד השוערים החשובים בהיסטוריה שלנו"

(גודל טקסט)

חלוץ נבחרת ישראל תומר חמד שיחק שלוש עונות במאיורקה שירדה מאז לליגה השנייה, אבל כעת היא עושה קולות של קאמבק ומדורגת כיום במקום השישי בליגה השנייה שבסוף העונה מוליך לפלייאוף העלייה לליגה העליונה. בקבוצה לא שכחו את החלוץ הישראלי שכבש 23 שערים ב-96 משחקים והיו רוצים לראות אותו חוזר אליהם.

כך לפחות נכתב באחד מאתרי הקבוצה שפרסם כתבה ענקית על חמד עם געגועים גדולים לשחקן. באתר נכתב שחמד הגיע אלמוני לחלוטין למאיורקה ב-2011/12 וכבש 11 שערים בכל המסגרות כשאף אחד לא הכיר אותו בתחילת העונה למעט אדם אחד השוער דודו אוואט ששיחק איתו.

במאמר קיבל גם דודו אוואט שבחים ונאמר בו: "הוא הגיע אלינו במקרה והפך לאחד השוערים הכי טובים ששיחקו במאיורקה אי פעם. הוא היה זה שהמליץ אז על חמד וראה את מה שלא ידענו שהוא שחקן איכותי, אצילי ובעל גישה חיובית לכדורגל ובכלל לחיים עצמם. הקריירה שלו היתה טובה יחסית במאיורקה, אבל הוא נאלץ לעזוב בעונת 2013/14".


"אחד השוערים הכי טובים ששיחקו במאיורקה אי פעם". דודו אוואט (Gettyimages)

באתר נכתב כי אחד המשחקים הגדולים של חמד היה בניצחון של מאיורקה ב-2011/12 על סוסיאדד 1:6 בליגה כאשר חמד כבש שני שערים. הקבוצה סיימה אז מקום שמיני ורק שלוש נקודות מהכרטיס לליגה האירופית. שנה לאחר מכן חמד היה לדברי הכתב: "השחקן שמאיורקה לא היתה יכולה בלעדיו". הוא שיחק ב-37 מ-38 משחקים וכבש 11 שערים. "מאיורקה נאבקה אז נגד הירידה מהליגה וחמד כבש אולי את אחד השערים החשובים בעונה נגד גראנדה בניצחון 1:2", נאמר. בעונה השלישית מאיורקה ירדה ליגה אחרי 16 עונות אולי בגלל שחמד היה פצוע שבעה חודשים.

על המצב של חמד כיום שמושאל מברייטון לקווינס פארק ריינג'רס נאמר: "חמד שחקן חשוב בק.פ.ר, אבל הוא סובל מחוסר מזל מאז הגיע ונפצע גם במהלך העונה. אנחנו מקווים שהמזל הזה ישתנה עבורו ואולי, למה לא, הדרכים של מאיורקה וחמד ייפגשו שוב. מי יכול לדעת? אם מאיורקה תחזור לליגה העליונה וחמד יגיע זה יהיה סימן טוב וחזרה לימים הטובים".

לא מקבל מספיק דקות באנגליה. תומר חמד יחזור לקדנציה שנייה במאיורקה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי