דאבור: "שמח שהרצוג הגיע לראות אותי וכבשתי רביעייה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

החלוץ הזכיר שכבש רביעייה גם במדי הנבחרת הצעירה של ישראל נגד נורבגיה ב-2013. באוסטריה החמיאו: "המספרים שלו מזכירים את של כריסטיאנו רונאלדו", והוסיפו שאולי הבחירה בסביליה הייתה פזיזה מדי

(גודל טקסט)

אתמול, ללא ספק, זה היה הלילה של מואנס דאבור. החלוץ הישראלי כבש אתמול (ראשון) רביעייה ראשונה בקריירה שלו במהלך ניצחונה של רד בול זלצבורג 1:5 על אוסטריה וינה. דאבור כבש העונה 16 שערי ליגה והוא בינתיים הכובש הבכיר באוסטריה. עבורו השמחה הייתה כפולה, שכן מעבר להצגה שסיפק, זלצבורג רשמה שיא חדש של 40 משחקי ליגה רצופים בבית ללא הפסד ו-60 בכל המפעלים. זלצבורג ניצחה משחק ראשון בפלייאוף על האליפות כאשר הליגה נחצתה לשניים והנקודות קוזזו.

מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, הגיע לצפות בחלוץ ולבקר אותו, דאבור היה נרגש: "אני מאושר שכבשתי ארבעה שערים. זו פעם ראשונה שאני עושה את זה בזלצבורג. כבשתי בעבר ארבעה שערים בנבחרת עד גיל 21 נגד נורבגיה ב-2013 בניצחון 1:4, ואז בנורבגיה שיחק פרדריק גולברדסן (משחק בזלצבורג), אבל זו פעם ראשונה בקבוצה מקצועית שאני עושה את זה. הרגשה מדהימה, אבל הכי חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות כי זה היה משחק קשה על הנייר. האמנו בעצמנו והוכחנו עד כמה המורל שלנו גבוה. אנחנו מוכנים למלחמה עם לאסק על תואר האליפות ולמשחק נגדם ביום ראשון הקרוב. זה יהיה משחק העונה. הם עושים עבודה טובה, אבל אנחנו לא חוששים מאף אחד".

על העובדה שהרצוג בא לראות אותו אמר: "שמחתי מאוד לראות אותו ביציע. עכשיו אני עוד יותר שמח שהוא הגיע, כבשתי רביעיה ופתחנו מצוין את מאבק האליפות. במחצית הראשונה לא ממש מצאנו את עצמנו, אבל החצי שני היה נפלא". על העובדה שהחמיץ כבר שלושה פנדלים אמר: "כנראה שאני צריך להתאמן יותר. אני לא עצבני מדי כשאני בועט. זו לא הסיבה להחמצות. אני מתכוון לשפר את הבעיטה שלי".


דאבור והרצוג. מאמן הנבחרת הגיע לצפות בחלוץ והביא מזל (דני מרון)

דאבור קיבל מחמאות מקיר לקיר. ברשת השידור של אוסטריה, ORF, נכתב על דאבור: "הוא בלתי ניתן לעצירה. הוא כבש שמונה פעמים העונה יותר משער אחד במשחק". בבלוג של הכתב האוסטרי הוותיק פיטר לינדן נכתב: "דאבור הודה להרצוג על הביקור שלו כאשר כבש עבורו ארבעה שערים. הוא כבש כבר 40 שערים בבונדסליגה האוסטרית. המספרים שלו מזכירים את כריסטיאנו רונאלדו בקנה מידה אוסטרי. זה נראה עכשיו שהחתימה שלו בסביליה אולי היתה פזיזה מדי ואולי היה יכול לחתום אפילו בקבוצה טובה יותר. נוכח הכשלון של סביליה בליגה, דאבור יצטרך לחכות לשחק בליגת האלופות כי הקבוצה הספרדית מדורגת כבר שביעית".

החלוץ הישראלי הופיע על שער העיתון העיתון המקומי "זלצבורג נכריכטן" שם נכתב: "זלצבורג אותתה שהיא הולכת על התואר חזק מאוד במחזור הראשון של הפלייאוף עם רביעיה של דאבור ששלט במשחק".

גם בסביליה עוקבים אחרי על צעד של דאבור ובאתר "אלדסמארקה" נכתב בהתלהבות: "רביעיה של דאבור שישחק שנה הבאה בסביליה. הוא היה יכול להבקיע אפילו את החמישי, אבל החמיץ פנדל. הוא מושך התעניינות מכל אירופה בזכות 30 השערים שכבש בכל המפעלים. סביליה החתימה רכש מצוין לעונה הבאה".


מואנס דאבור. רביעייה ראשונה באוסטריה (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי