לחמד יהיה בקרוב מאמן חדש: סטיב מקלארן פוטר מק.פ.ר

סטיב מקלארן
סטיב מקלארן | Gettyimages

ניצחון אחד ב-15 המחזורים האחרונים והידרדרות לתחתית הצ'מפיונשיפ אילצו את ראשי המועדון לפטר את מאמן נבחרת אנגליה בעבר, שבעונה שעברה היה יועץ מיוחד במכבי ת"א. לא ברור כיצד יושפע מכך חלוץ נבחרת ישראל

(גודל טקסט)
בקרוב מאוד ימונה מאמן חדש לתומר חמד: סטיב מקלארן, מנג'ר קווינס פארק ריינג'רס בעונה האחרונה, שכזכור גם שימש כיועץ מיוחד במכבי תל אביב תחת ג'ורדי קרויף בעונה שעברה, פוטר היום (שני) מתפקידו אחרי שרשם ניצחון אחד ב-15 המשחקים האחרונים בצ'מפיונשיפ.


הניצחון האחרון של מקלארן היה על לידס יונייטד בפברואר, אבל החזרה לקרבות התחתית אילצה את ראשי המועדון לבצע שינוי על הקווים. כמובן שלא ברור בשלב זה כיצד הדבר ישפיע על תומר חמד, שחזר לאחרונה להרכב אחרי שנעדר תקופה ארוכה עקב פציעה. בסך הכל לחמד העונה 23 הופעות בכל המסגרות, אבל ב-1,050 דקות כבש רק ארבעה שערים.


ק.פ.ר מדורגת במקום ה-17, רק שמונה נקודות מהקו האדום, וכעת את תפקיד המאמן לפחות זמנית ימנה ג'ון יוסטייס, שהיה עוזרו של מאמן נבחרת אנגליה בעבר. מנכ"ל הקבוצה לי הוס אמר: "זו תמיד החלטה קשה, בעיקר מפני שמדובר במנג'ר מקצועי ומסור כמו סטיב". 


Steve McClaren has left #QPR with immediate effect.

▶️ https://t.co/TSKM4Dwz7lpic.twitter.com/9E6r2SK90k

— QPR FC (@QPR) 1 באפריל 2019


מקלארן ניצח רק 16 מ-46 משחקי הליגה אותם ניהל ועבד בלופטוס רואד תחת קשיים כלכליים, לאחר שהמועדון נקנס ב-42 מיליון ליש"ט עקב הפרת חוקי הפייר פליי הפיננסי בעונת 2013/14. הקבוצה רכשה רק שני שחקנים בקיץ האחרון ואת השאר שאלה מקבוצות אחרות, כפי שעשתה עם תומר חמד.


בבוקסינג דיי המצב של ק.פ.ר דווקא היה מצוין, אז היו מרוחקים רק שתי נקודות מפלייאוף העליה, אבל מאז המצב הסתבך. מקלארן גם הוליך את הקבוצה לסיבוב החמישי בגביע האנגלי לראשונה מאז 1997, אלא שבחודשים ינואר ופברואר הם ספגו שבעה הפסדים רצופים בליגה והידרדרו לחלק התחתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי