סולומון ישב על ספסל, אלמקייס והופנהיים ניצחו את ריאל מדריד

עילי אלמקייס עם שחקני ריאל מדריד
עילי אלמקייס עם שחקני ריאל מדריד | האתר הרשמי

הקשר ישב על הספסל ב-0:1 של שחטאר ולראשונה לא קיבל דקות מאז נמכר ממכבי פ"ת. השחקן הצעיר שיחק 90 ב-2:4 של הקבוצה הגרמנית שעלתה לחצי גמר ליגת האלופות לנוער. 45 דקות לגוזלן בגביע הקפריסאי

(גודל טקסט)
מאז שמנור סולומון עזב בחודש ינואר לשחטאר דונייצק ממכבי פתח תקווה, הקשר הישראלי נכלל רק פעם אחת בהרכב, אבל היהלום בן ה-19 זכה לשחק בכל משחק. הערב (רביעי) הישראלי חווה דבר שלא קרה לו, כאשר ישב על הספסל ולא זכה לדקת משחק אחת, דווקא לאחר משחק אימון מוצלח של סולומון בו סיפק צמד בישולים מרהיבים.


שחטאר דונייצק הסתדרה בלעדיו ופתחה את הפלייאוף העליון עם ניצחון 0:1 על אולכסנדריה לאחר שער של ג'וניור מוראס בדקה ה-12 שהעלה את הפער מדינמו קייב למקום השני ל-10 נקודות.


Шестая сухая подряд! Начинаем чемпионскую гонку Премьер-лиги с победы над «Александрией» 1:0!

Следующий матч – битва за Кубок в Харькове с «Динамо» 7 апреля. Билеты: https://t.co/jm1c9JLPaX. pic.twitter.com/qz026VoABp

— ⚒FC SHAKHTAR DONETSK (@FCShakhtar) April 3, 2019


בקפריסין שובל גוזלן פתח בהרכב פאראלימני והוחלף בדקה ה-45 בהפסד 1:0 של אפואל ניקוסיה בחוץ בחצי גמר הגביע. הגומלין ייערך בעוד כשבועיים. בוריס קליימן הפצוע לא נכלל בסגל.


בליגת האלופות לנוער עילאי אלמקייס ממשיך לעשות חיל. הקשר בן ה-18 פתח בהרכב של הופנהיים עד גיל 19 בניצחון 2:4 על ריאל מדריד הגדולה בשלב רבע הגמר. בחצי הגמר תפגוש הופנהיים את פורטו.


HOFFE SCHLÄGT REAL❗️

4-2 ⚪️ #TSGRMApic.twitter.com/lG1LBcZVQq

— TSG Hoffenheim (@tsghoffenheim) April 3, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי