סולומון החמיץ פנדל בגביע, צמד בישולים לדאבור נגד לינץ

מנור סולומון
מנור סולומון | אתר רשמי

הקשר עלה בדקה ה-46 ב-1:1 נגד דינמו קייב שנגרר לדו קרב מהנקודה הלבנה, הישראלי החמיץ את הפנדל השני אך למזלו האלופה עלתה לחצי הגמר, החלוץ הוביל את זלצבורג ל-0:2. 90 דקות לרפאלוב ב-1:2 על אנדרלכט

(גודל טקסט)

* דקל קינן שיחק הלילה (בין שבת לראשון) במדי סקרמנטו נגד אוסטין בולד בליגת ה-USL. הבלם הישראלי פתח בהרכב, השלים 90 דקות ושמר על רשת נקייה ב-0:1 הביתי של הקבוצה אשר העלה אותה למקום השלישי.


* באוקראינה שחטאר עלתה לחצי גמר הגביע נגד דינמו קייב, אבל מנור סולומון עבר ערב שהיה מעדיף לשכוח מבחינה אישית. הקשר הישראלי עלה בדקה ה-46 וקבוצתו נגררה לדו קרב פנדלים אחרי 120 דקות. סולומון החטיא את הפנדל השני, אך למזלו שחטאר עברה את היריבה השנואה לאחר ששני שחקנים מדינמו קייב לא כבשו והאלופה עלתה לשלב הבא, לאחר 3:4 בתום הקרב מהנקודה הלבנה.



ТААААААК! МИ – У ПІВФІНАЛІ КУБКА УКРАЇНИ!#ШахтарДинамоhttps://t.co/Zq1JwSvGuupic.twitter.com/eH8VfwKUXS

— ФК «Шахтар» Донецьк (@FCShakhtar_ua) April 7, 2019


* לאחר שכבש שישה שערים בשני משחקים, מואנס דאבור הסתפק 'רק' בצמד בישולים ב-0:2 החשוב של זלצבורג נגד לינץ השנייה במשחק העונה. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-90 מיד אחרי הבישול השני.


90'+4 Tabellenführung ausgebaut! #ASKRBS 0-2 pic.twitter.com/A3NUrNAX1a

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) April 7, 2019


* ליאור רפאלוב פתח ב-1:2 של אנטוורפן על אנדרלכט והוחלף בדקה ה-90, קבוצתו נמצאת במקום הרביעי.


90+5' EINDE WEDSTRIJD! Onze Reds nemen de punten mee naar de Bosuil na een 1-2 overwinning op het veld van Anderlecht. #ANDANT#Antwerpkomteraan#LoveRAFCpic.twitter.com/3LhfsJ1iwq

— Royal Antwerp FC (@official_rafc) April 7, 2019





* אלון תורג'מן ששותף ב-5:1 המשפיל של אוסטריה וינה נגד רד בול זלצבורג, בו דאבור כיכב עם רביעייה, ישב על הספסל במשך 90 דקות בהפסד 1:0 נגד שטורם גראץ.


* בליגה הקזחית הבלם מרק גורמן שיחק 75 דקות ב-0:0 הביתי של קייסר נגד האלופה אסטנה.


* בקפריסין פאראלימני רשמה הפסד שני ברציפות לאחר 2:0 נגד אלקי אורוקליני שחלפה על פניה בטבלה והורידה את הקבוצה של צמד הישראלים מתחת לקו האדום. שובל גוזלן עלה מהספסל בדקה ה-58, בוריס קליימן הפצוע לא היה בסגל.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי