פונסקה: "סולומון שיחק מצוין, היה הכי מסוכן בחצי השני"

מנור סולומון
מנור סולומון | שחטאר דונייצק, רשמי

מאמן שחטאר החמיא לקשר הישראלי למרות החמצת הפנדל הדרמטית נגד דימנו קייב: "כשאתה עושה חילופים אתה מצפה שהם יעבדו וכך קרה". בתקשורת האוקראינית נכתב: "הזיל דמעה לאחר ההדיפה של השוער"

(גודל טקסט)

שחטאר דונייצק עלתה אתמול (ראשון) לחצי גמר הגביע האוקראיני אחרי משחק נגד היריבה העיקרית שלה בכדורגל האוקראיני דינמו קייב שהסתיים ב-1:1 בתום 120 דקות. שתי הקבוצות נאלצו לבעוט פנדלים ושחטאר ניצחה 3:4. מנור סולומון נכנס כמחליף בדקה ה-46, אבל סיים את הערב במצב רוח לא טוב במיוחד אחרי שהחטיא את הפנדל השני, אבל למזלו שחטאר ניצחה לאחר ששני שחקנים מדינמו קייב החמיצו גם הם.

בתקשורת האוקראינית נתנו מחמאות לסולומון מאז שהגיע לקבוצה, אבל הפעם כתבו שאחרי החמצת הפנדל הוא הזיל דמעה אחרי ששוער דינאמו אנדריי פיאטוב הצליח להדוף בצורה יפה.

מאמן שחטאר פאולו פונסקה עדיין חושב שסולומון שחקן שעוד ייתן הרבה לקבוצה. כשנשאל במסיבת העיתונאים בסיום המשחק האם הכנסת סולומון שינתה את המשחק אמר: "הכניסה של סולומון הייתה ממש מכרעת. הוא הראה את היכולת שלו בצורה מצוינת. הוא השתתף ברגעי המפתח על כר הדשא. היה אולי היה השחקן הכי מסוכן שלנו במחצית השנייה. כשאתה עושה חילופים אתה מצפה שהם יעבדו וזה מה שעבד עבורנו היום".


החמיא לסולומון למרות ההחמצה. דניאל פונסקה (Gettyimages)

סולומון שיחק רק ארבעה משחקים עד כה כמחליף בליגה ושיחק בהם רק 66 דקות. יחד עם זאת העונה רק חודשה באוקראינה והוא גם הספיק לשחק עם שחטאר בליגה האירופית פעמיים נגד איינטרכט פרנקפורט.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי