צפו: שער ניצחון בוולה לרפאלוב, צמד ראשון העונה לחמד

תומר חמד חוגג
תומר חמד חוגג | Gettyimages

החלוץ הישראלי הבקיע את הראשון (5) והכפיל את מאזנו (17) בניצחון הליגה החשוב 0:4 נגד סוונזי. הקשר כבש ב-1:2 של אנטוורפן בגנט בפלייאוף הבלגי. 77 דקות למנור סולומון ב-0:3 של שחטאר

(גודל טקסט)

תומר חמד פתח הערב (שבת) בהרכב קווינס פארק ריינג'רס במשחק החשוב שבו גברה 0:4 על סוונזי במסגרת המחזור ה-42 בצ'מפיונשיפ והבקיע את הצמד הראשון שלו העונה (5 ו-17).


השער הראשון הגיע כאמור כבר בדקה ה-5 כאשר חלוץ נבחרת ישראל השתלט על כדור ארוך, השתחרר מהשומר שלו באלגנטיות ובעט כדור מדויק לפינה התחתונה. 12 דקות לאחר מכן חמד השלים צמד עם בעיטה מדויקת מקרוב והעלה את מאזנו לשבעה שערי ליגה העונה. הישראלי הוחלף בדקה ה-83.

 

IT'S TWOOOOOOOO!!! #QPRSWApic.twitter.com/HiLU4xfJ1L

— QPR FC (@QPR) April 13, 2019

There's no stopping @tomerhemed10!

(3-0) #QPRSWApic.twitter.com/Hzlzvjvr51

— QPR FC (@QPR) April 13, 2019


באזרבייג'ן, סומגאייט נכנעה במסגרת המחזור ה-24 2:0 לזירה וכך נותרה במקום הלפני אחרון ובמרחק חמש נקודות מהקבוצה לה נכנעה הערב, שמדורגת מקום אחד מעליה. אלי בבייב פתח ואילו אמיר עגייב החל את המשחק על הספסל והשניים במרחק נקודה בלבד מקסלה שבמקום האחרון, שתשחק רק מחר.


באוקראינה, מנור סולומון פתח בהרכב המוליכה שחטאר דונייצק שניצחה בבית את זוריה 0:3 במחזור ה-24 בליגה. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-77. שחטאר התבססה בצמרת ובמאזנה 63 נקודות, שבע יותר מאשר לשנייה דינמו קייב.



רפאלוב. שער ניצחון יקר בבלגיה (gettyimages)


בבלגיה, שער נהדר של ליאור רפאלוב בבעיטה מהאוויר ממרכז הרחבה, העניק לקבוצתו אנטוורפן ניצחון חוץ 1:2 על גנט בפתיחת המחזור הרביעי בפלייאוף העליון בליגה הבלגית. אנטוורפן עלתה למקום השלישי, גנט נותרה שישית. אמארה באבי קבע 0:1 לאנטוורפן בדקה ה-21, גיאורגי צ'קווטאדזה השווה בדקה ה-77 ורפאלוב ששיחק 86 דקות, קבע כאמור את תוצאת המשחק שתי דקות לסיום. 


בקפריסין, פארלימני של בוריס קליימן ושובל גוזלן סיימה ב-2:2 בחוץ נגד דוקסה בפלייאוף התחתון. השוער הפצוע לא נכלל בסגל והחלוץ ישב על הספסל במשך 90 דקות, אבל גם בלעדיהם חילצה המדורגת לפני אחרונה נקודה יקרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי