"היינו יכולים להצליח אם אלון תורג'מן היה שחקן הרכב"

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | Gettyimages

אוסטריה וינה רשמה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון והאוהדים זועמים, אולם האוהדים הסגולים התנחמו בכך שהישראלי פתח ומצא את הרשת פעמיים: "החלוץ היחיד בסגל שלנו עם קילר אינסטינקט"

(גודל טקסט)

אוהדי אוסטריה וינה קמו גם הבוקר (חמישי) ליום קשה מבחינתם, אחרי שקבוצתם שוב לא הצליחה לנצח. אוסטריה וינה סיימה בתיקו שלישי ברציפות, הפעם היה זה 2:2 ביתי נגד סט. פולטן, תיקו שמשמעותו שהקבוצה נותרה במקום האחרון בפלייאוף האליפות והיא כבר שבעה מחזורים רצוף ללא ניצחון, בסך הכל ניצחה בליגה פעמיים בעשרה משחקים.

מי שכן היווה נקודת אור היה החלוץ אלון תורג'מן, שזכה לפתוח בהרכב במחזור אמצע השבוע וכבש פעמיים כדי להעלות את מאזנו העונה לחמישה שערי ליגה ב-15 הופעות (632 דקות בלבד), שעריו הראשונים מזה חודש וחצי. גם ברשתות החברתיות שמחו לראות את הופעתו של הישראלי ובין השאר נכתב: "איפה היינו יכולים להיות אם תורג'מן היה משחק באופן קבוע 90 דקות? הוא החלוץ היחיד שלנו בקבוצה שיש לו קילר אינסטינקט".


אלון תורג'מן
התראיין בעברית לאחר המשחק לאתר הרשמי ודווקא לא התייחס לשערים, אלא דיבר בסיום על המצב העגום אליו נקלעה לקבוצתו: "אין כל כך הרבה מה להגיד. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, כי זה משחק שהיינו צריכים לקחת ממנו נקודות. אני מאוד מאוכזב בשביל הקהל והאנשים באצטדיון, אבל אנחנו מקצוענים וצריך להסתכל קדימה. אנחנו משחקים נגדם שוב פעם ביום ראשון וננסה לקחת משם נקודות. עלינו להיות פחות נאיביים קודם כל ומהשחקן הראשון ועד האחרון לתת 200 אחוז, כי ראינו גם היום שאין בכדורגל משחקים קלים".


זכה לפרגונים מכל עבר ברשתות החברתיות. תורג'מן (אוסטריה וינה, אתר רשמי)

החלוץ הוסיף על אכזבת הקהל: "אני מאוד מבין אותם, כי אנחנו כבר שבעה או שמונה משחקים לא מנצחים ומועדון כמו אוסטריה וינה צריך לנצח משחקים כאלה. אני מאוד מקווה שנעבור את זה. עלינו להתאמץ יותר ולא להוריד רגל מהגז, וכמו שאמרתי לא להיות נאיביים כמו שהיינו היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי