יום הולדת שמח: 1:2 לרפאלוב ואנטוורפן על סטנדרד ליאז'

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Gettyimages

הקשר הישראלי חגג 33 ושותף 83 דקות בניצחון קבוצתו בפלייאוף העליון של הליגה הבלגית. רפאלוב וחבריו התבססו במקום השלישי במשחק שהופסק לרבע שעה בגלל זריקת חפץ מהיציע

(גודל טקסט)

המחזור השישי בפלייאוף העליון בליגה הבלגית יצא הערב (שישי) לדרך, במשחק שבו אירחה אנטוורפן עם ליאור רפאלוב בהרכבה את סטנדרד ליאז' וניצחה 1:2. שתי הקבוצות נאבקות על מקום המבטיח השתתפות בליגה האירופית. אנטוורפן השלישית בטבלה עם 38 נקודות, בדיוק כמו לשנייה קלאב ברוז' שלא שיחקה הערב, והיא הגדילה את יתרונה מליאז' שבמקום הרביעי עם 33 נקודות.


רפאלוב שחוגג היום יום הולדת 33, ראה את חברו ג'ומרסי אמבוקאני קובע 0:1 בדקה ה-33 בכדור עונשין מדויק מ-11 מטרים. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כבש זינהו ואנהוזדן שער שוויון והקבוצות ירדו להפסקה עם 1:1. בדקה ה-52 זכתה סטנדרד ליאז' בכדור עונשין מ-11 מטרים, רנו אמונד בעט מהנקודה הלבנה, סינאן בולאט זינק נהדר והדף, הכדור החוזר הגיע אל אמונד, שבעט גבוה מעל השער. דידייה למקל-זה החזיר את היתרון לאנטוורפן כשכבש בדקה ה-60 וקבע 1:2 למארחת.


כוס שנזרקה מהיציע למגרש בדקה ה-71, הביאה להפסקת המשחק והשופט הורה לשחקנים לרדת לחדרי ההלבשה. אחרי הפסקה של כרבע שעה, חודש המשחק, בסיומו ניצחה המארחת. ליאור רפאלוב הוחלף בדקה ה-83 לקול תשואות הקהל. כובש שער הניצחון, למקל-זה, ספג כרטיס אדום בדקה ה-92.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי