ישראלי נוסף בסלטיק? "לנון צריך להחתים את מרציאנו"

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Gettyimages

סוכן השחקנים דודו דהאן הגיע לגלאזגו ותיעד את עצמו במתחם האימונים של הירוקים, בתקשורת הסקוטית קראו למאמן לצרף את שוער היברניאן, אותו הוא מכיר מקרוב, אחרי ששוב הצטיין ושמר על רשת נקייה נגד האלופה

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
סוכן השחקנים דודו דהאן הגיע היום למתחם האימונים של סלטיק וצפוי לשוחח עם ראשי המועדון על מיוצגיו, כידוע הוא אחראי להבאתם של בירם כיאל, סטפן שצ'פוביץ' ואפה אמברוז שכבר עזבו וכן את ניר ביטון שמסיים כעת את עונתו השישית במועדון, והאירוע הוביל את התקשורת הסקוטית לקרוא לראשי הירוקים לצרף ישראלי נוסף שמיוצג על ידי דהאן.


מדובר כמובן בשוער אופיר מרציאנו, המשחק בהיברניאן ורק לפני כעשרה ימים הצטיין מול סלטיק ושמר מולה על שער נקי בפעם השנייה העונה והשלישית מאז עבר לסקוטלנד. מרציאנו בן ה-29 הצטרף להיברניאן ב-2017 ובחודשים האחרונים מציג יכולת שיא, כזו שכבר מזכה אותו לדעת רבים לתואר "השוער הטוב בליגה הסקוטית".


באתר "hitc", תחת הכותרת "ניל לנון צריך להחתים את אופיר מרציאנו בסלטיק", נכתב כי המאמן החדש-ישן של סלטיק, כידוע הגיע לקדנציה שנייה במועדון אחרי עזיבת ברנדן רוג'רס באמצע העונה, נמצא ביחסים מעולים עם סוכן השחקנים ובשל הפרסום של דהאן באינסטגרם כי הוא נמצא בגלאזגו ונפגש עם אנשי סלטיק, אוהדים רבים תוהים אם מדובר בעסקה נוספת שרוקמים הצדדים.


יש לציין כי לנון אימן את היברניאן בשלוש השנים האחרונות, כך שהוא מכיר היטב את מרציאנו ובעבר כבר העריף עליו שבחים כששמר על שער קבוצתו ואף כינה אותו "שוער ברמה עולמית" בניצחון 0:3 על קילמרנוק ב-2017.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי