דאבור כבש ובישל, זלצבורג זכתה בגביע עם 0:2 על ראפיד וינה

מואנס דאבור חוגג עם שחקני זלצבורג
מואנס דאבור חוגג עם שחקני זלצבורג | Gettyimages

החלוץ נגח (39) את שער הניצחון שתי דקות לאחר מסירה לפרקש (37) והעניק מתנת פרידה אחת-לפני-אחרונה לקבוצה בה כיכב במשך ארבע עונות. השוורים חגגו גביע שישי בשמונה שנים וכנראה ייפרדו מהישראלי עם אליפות

(גודל טקסט)

מונאס דאבור אמנם יעזוב את זלצבורג בסיום העונה ויעבור לסביליה, אבל לא מבלי לתת לה עוד תואר: קבוצתו של הכוכב הישראלי זכתה היום (רביעי) בגביע האוסטרי, אחרי 0:2 על ראפיד וינה.

ראפיד היתה הקבוצה הראשונה לנצח את זלצבורג העונה בליגה, אבל בגביע היא לא היתה יריבה ראויה. דאבור פתח בהרכב, כמובן, וכרגיל עשה כרצונו בחלק הקדמי. בדקה ה-37 הוא סיים התקפה קבוצתית נהדרת עם מסירה גדולה לפטריק פרקש, שהעלה את האדומים ליתרון, ושתי דקות לאחר מכן היה זה תורו של הישראלי להגיע להגבהה מיונוזוביץ' בתוך הרחבה ולנגוח פנימה את השני שנתן למעשה את הגביע למוליכת הליגה. פרקש, כובש השער הראשון, הורחק בצהוב שני בדקה ה-84 והותיר את זלצבורג ב-10 שחקנים. לחגיגות הזכייה זה לא הפריע.

זהו הגביע השישי של זלצבורג בשמונה שנים, כשרק פאשינג ב-2013 ושטורם גארץ בשנה שעברה מונעות ממנה שושלת דומיננטית. מאז דאבור הגיע לקבוצה ב-2016 היא זכתה בשישה תארים, והיא צפויה להוסיף גם עוד אליפות בסיום העונה. אכן מתנת פרידה ראויה מחלוץ נבחרת ישראל שהוביל את המועדון לפסגת הכדורגל המקומי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי