בישול לדאבור במהפך הדרמטי של זלצבורג, נאתכו פתח ובישל

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | האתר הרשמי

לגיונרים: ג'רמיין דפו הכניע את אופיר מרציאנו. עומרי אלטמן לא שותף בניצחון 0:4 של פנאתנייקוס. 90 דקות לקני סייף בהפסד לסן חוזה, דקל קינן ספג 4 שערים מלאס וגאס. נאתכו פתח ובישל, שער ניצחון לעמיר אגייב

(גודל טקסט)
אופיר מרציאנו והיברניאן נכנעו הערב (ראשון) לקבוצתו של סטיבן ג'רארד, ריינג'רס, לאחר 7 משחקים ללא הפסד. השוער הישראלי שיחק 90 דקות, התעופף ועמד במטווח של 15 בעיטות לשער, אך שער של ג'רמיין דפו בדקה ה-41 קבע את תוצאת המשחק.





ב-MLS, קני סייף פתח בהרכב ושיחק 90 דקות בהפסד של סינסינטי לסאן חוזה, החלוץ הגיע למספר מצבים אך לא הצליח למצוא את הרשת. בליגת המשנה, דקל קינן פתח בהרכב של סקרמנטו בהפסד 4:2 ללאס וגאס נייטס, שיחק 90 דקות ובישל את השער השני של קבוצתו, אך היה חלש מהרגיל וספג 4 שערים בתוך 23 דקות.






באוסטריה, למרבה האכזבה פספסנו דרבי ישראלי בין מואנס דאבור ורד בול זלצבורג לאוסטריה וינה ואלון תורג'מן. האחרון, שנמצא בכושר טוב לאחרונה נשאר מחוץ לסגל. דאבור עלה מהספסל בדקה ה-60, ראה את קבוצתו סופגת בדקה ה-72. בדקה ה-81, החלוץ הישראלי בישל את שער השוויון וראה את יורשו בחוד של זלצבורג, הנס וולף הצעיר קובע מהפך דרמטי בדקה ה-86 שמקרב את זלצבורג לאליפות נוספת.




ביוון עומרי אלטמן נשאר מחוץ לסגל פנאתנייקוס בניצחון 0:4. ביבראס נאתכו פתח בהרכב לראשונה מאז חודש פברואר ובישל בדקה ה-24 את השער הראשון. הקשר הוחלף בדקה ה-72, וקבוצתו גברה 0:2 על לריסה. באזרבייג'ן, אמיר עגייב פתח בהרכב סומגייט וכבש את שער הניצחון של קבוצתו על שאבה באקו בדקה ה-49. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי