צפו: צמד לסבע ושער לזהבי ב-1:3 של גוואנגז'ו ר.פ. על בייג'ין רנהה

דיא סבע
דיא סבע | אתר הליגה הסינית

הרכש מבאר שבע להט עם שני כיבושים חשובים למארחת שגברה על נועלת הטבלה ועלתה למקום השביעי. החלוץ בן ה-31 שב לראש טבלת הכיבושים עם שערו ה-10 העונה. סונה אלוקו העלה את האורחת ליתרון זמני

(גודל טקסט)

אפשר לומר באופן רשמי לדיא סבע ברוך הבא לליגה הסינית. מלך שערי ליגת העל אשתקד שהצטרף בחודש ינואר לערן זהבי, רשם היום (שבת) צמד ראשון בסין והוביל יחד עם החלוץ בן ה-31 שכבש גם כן, לניצחון 1:3 גדול של גוואנגז'ו ר.פ. על בייג'ין רנהה ועלתה בעקבות הניצחון למקום השביעי.

התנאים לא היו הכי אידיליים למשחק שהתנהל בחום כבד ואחוזי לחות גבוהים במיוחד ואם לא די בכך, גם קבוצתם של צמד הישראלים נקלעה לפיגור מוקדם אחרי שסונה אלוקו הניגרי ניצל חור בהגנת גוואנגז'ו והעלה את קבוצתו על לוח התוצאות אחרי שלוש דקות.


ערן זהבי (אתר הליגה הסינית)

המארחת ידעה ששום דבר פרט לניצחון על הקבוצה החלשה בליגה לא בא בחשבון והיא יצאה למטווח על השער של בייג'ין רנהה. בדקה ה-28 ערן זהבי הגיע למצב כיבוש וודאי, אבל החמיץ ברשלנות, לעומת זאת חברו לקבוצה דיא סבע כיפר עם המעידה של זהבי עשר דקות לאחר מכן עם שער קליל מול השער החשוף.

חמש דקות לתוך המחצית השנייה הגיע גם שערו של ערן זהבי שניסה לכבוש במספרת שנעצרה על ידי שחקן הגנה יריב, אבל החלוץ קיבל כדור נוסף מז'אנג והישראלי כבש את מקרוב את העשירי שלו העונה ושב לראש טבלת הכיבושים בסין. בדקה ה-73 סבע נעץ את המסמר האחרון לאחר תרגיל נהדר באגף הימני על השומר שלו שהסתיים עם סיומת אלגנטית ברחבה. שחקן הכנף הוחלף בתוספת הזמן כדי לקבל את מחיאות הכפיים מהקהל.


הגיע באופן רשמי לליגה הסינית. דיא סבע (אתר הליגה הסינית)

מהלך המשחק
בייג'ין רנהה היא אמנם ההתקפה החלשה בליגה, אבל היא פגשה את ההגנה החלשה בליגה והיא ניצלה זאת לאחר שלוש דקות כאשר עלתה ליתרון מוקדם אחרי שסונה אלוקו הניגרי קיבל בצד השמאלי של הרחבה מקרן קצרה והימם את שוער המארחת לאחר בעיטת חצי יעף לפינה הנגדית,0:1 לבייג'ין רנהה. בדקה ה-28 גוואנגז'ו יצאה להתקפה נהדרת בצירוף עקבים שהגיע בסופו של דבר לערן זהבי במצב נוח, אבל החלוץ בעט כדור שטוח מחוץ למסגרת.

גוואנגז'ו לא ויתרה ומצאה את השוויון בדקה ה-38 כאשר דאנג מיאו העביר כדור רוחב נהדר שהשאיר את דיא סבע חופשי והישראלי דחק מקרוב עם שערו השלישי ועונה והשני בשני המשחקים האחרונים, 1:1 בגוואנגז'ו.

בדקה ה-50 מהפך הושלם, כאשר ניסיון קרן של גוואנגז'ו הגיע לערן זהבי שניסה להכניע את שוער היריבה במספרת מרהיבה שנעצרה על ידי שחקן הגנה, אבל הישראלי קיבל כדור מז'אנג והפציץ את השער עם כדור חזק לרשת העליונה ושב לראש טבלת כובשי השערים בליגה הסינית עם העשירי שלו העונה, 1:2לגוואנגז'ו ר.פ. דיא סבע במשחקו הטוב בסין החל התקפה באגף הימני, הטעה את השומר שלו ובעט מקרוב את השני שלו במשחק והעלה את גוואנגז'ו ר.פ. ליתרון 1:3 בדקה ה-73.


ערן זהבי ודיא סבע חוגגים (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי