סולומון זכה באליפות, כהן במבחנים, בבייב ועגייב הפסידו בגמר

שחקני שחטאר דונייצק חוגגים
שחקני שחטאר דונייצק חוגגים | AFP

לגיונרים: חלוץ שחטאר ראה מהספסל את קבוצתו מנצחת 0:1 את זאריה ופותחת פער בלתי ניתן לסגירה בראש טבלת הליגה האוקראינית, הקבוצה מהליגה השנייה בגרמניה הפסידה 4:2. סומגאייט הופתעה 1:0 בידי גבאלה

(גודל טקסט)
מחזורי הסיום בליגות השונות באירופה הם גם רגעים קריטיים עבור השחקנים הישראלים המייצגים אותנו ביבשת. אחד מהם הוא מנור סולומון, שהיום (ראשון) זכה באליפות אוקראינה עם קבוצתו שחטאר דונייצק בזכות ניצחון 0:1 על זאריה.


סולומון לא שותף במשחק, אך שער של מוראלס בדקה ה-11 הספיק לשחטאר לניצחון שנתן לה פער של 11 נק' שלושה מחזורים לסיום העונה והבטיח לה את התואר.


בגרמניה נערך מחזור הסיום של הליגה השנייה, ובתום המשחקים נקבע כי אלמוג כהן ואינגולשטאט ילכו למבחנים. לקבוצה מהתחתית עוד היה סיכוי לסיים מעל לקו האדום, אך היא הובסה 4:2 בידי היידניים ותנסה לשמור על מקומה בקרב נגד ויסבאודן מהליגה השלישית. כהן שותף למשך 84 דקות. בצמרת הטבלה פאדרבורן סיימה במקום השני והעפילה לבונדסליגה, יוניון ברלין סיימה שלישית ותנסה לעלות דרך המבחנים.


באזרבייג'אן, גם אלי בבייב וגם עמיר עגייב פתחו בהרכב סומגאייט בגמר הגביע, אבל הפסידו 1:0 לגבאלה והסתפקו במקום השני על הפודיום.




ניר ביטון שוב לא נכלל בסגל סלטיק, שסיימה את העונה בסקוטלנד כאלופה עם ניצחון 1:2 על הארטס. לעומתו, אופיר מרציאנו סיים את העונה בטעם רע כשעמד בשער היברניאן שהפסידה 2:1 לאברדין, מסיימת במקום החמישי.


המחזור הלפני האחרון בליגה האוסטרית הפגיש את זלצבורג נגד שטורם גראץ, אך מואנס דאבור לא שותף. זלצבורג שכבר זכתה באליפות ניצחה 1:2. אלון תורג'מן חזר מפציעה ונכנס בדקה ה-76 במשחק של אוסטריה וינה נגד וולפסברגר, שהסתיים בניצחון וינה 0:2.


בבלגיה, ליאור רפאלוב נכנס במחצית השנייה במדי אנטוורפן שהתארחה אצל ברוז', ואיתו על המגרש הפכה הקבוצה את התוצאה מ-1:0 ל-1:2 תוך שלוש דקות. למרות זאת, אנטוורפן עדיין הצליחה להפסיד 3:2 בגלל שער בדקה ה-89.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי