"עשינו הכל כדי לזמן את דאבור, אבל הוא בן אדם בוגר. אין אגו"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | אודי ציטיאט

יו"ר מערך ההסברה שלומי ברזל דביר ברדיו 103FM על החלוץ זלצבורג שייעדר מהמשחק נגד לטביה: "אף אחד לא ידע על החתונה שלו, אם נמצא פיתרון הוא כנראה יפתח בהרכב. התגובות נגדו לא מכובדות"

(גודל טקסט)

אי זימונו של מואנס דאבור לנבחרת ישראל למחנה האימונים ולמשחק נגד נבחרת לטביה בשל חתונתו, גרם לסערה וביקורת רבה סביב מלך השערים של הליגה האוסטרית. כדי להרגיע מעט את הרוחות, דיבר היום (רביעי) ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל בתוכנית הספורט של רדיו 103FM.

שלומי ברזל פתח את דבריו ואמר: "יכול להיות שיש דברים שאנחנו לא מכירים במבנה החברתי שם. עשינו הכל כדי לזמן אותו, נתנו לו את השהות שהוא היה צריך, בסופו של דבר התשובה הסופית הייתה 'אני לא יכול להגיע'. אני דיברתי עם מואנס שלוש פעמים גם רוטנשטיינר וזוארץ דיברו איתו, אבל צריך לזכור שמדובר באדם בוגר. למרות ההודעה שהוצאנו, אם יש דרך שהוא יוכל להשתתף במחנה האימונים ויוכל לשחק נגד לטביה נזמן אותו, אין פה שום אגו, אני בטוח שהוא רוצה לשחק בנבחרת. מבחינת טיסות לא תהיה בעיה, יש שתי טיסות".

"הנבחרת טסה למחנה אימונים ב-30 על ה-5 ביוני, צריך לזכור ששחקנים כמו מואנס סיימו את הליגה והם ללא כושר משחק, ממה שהוא הסביר לי יש לו סדרה של אירועים שמתרחשים בתוך 10 ימים. ההחלטה לא קלה לו, אבל התגובות נגדו לא מכובדות ואין להן מקום. ההתאחדות לכדורגל הוציאה הודעה אחת בלבד, והיא הייתה הכי מכבדת בעולם. אף אחד בנבחרת לא ידע על החתונה שלו".


"אף אחד בנבחרת לא ידע על החתונה שלו". דאבור הפתיע את ראשי הנבחרת (מאור אלקסלסי)

האם מקומו של דאבור מובטח בהרכב: "אני חושב שאם נמצא פיתרון, הוא יהיה ב-11 הראשונים, צריך לא לשכוח שאנחנו יכולים להפסיד לפולנים עם או בלי מואנס דאבור. גם ערן זהבי שהיה מעורב באירוע לא הלך לדין משמעתי, גם במקרה של מואנס זו תהיה החלטה מקצועית של הרצוג ורוטנשטיינר יחד עם שינו זוארץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי