דאבור נבחר לשחקן העונה באוסטריה: "זו שנה מיוחדת"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

מי שיסיים כמלך שערי הליגה האוסטרית וייפרד מזלצבורג עם אליפות שנייה, נפרד עם תואר נוסף: "אפנה לגביע מקום בביתי החדש בסביליה, זה יזכיר לי עד כמה זו הייתה עונה מיוחדת"

(גודל טקסט)
בצל פרשת מואנס דאבור בנבחרת ישראל, ביום ראשון הקרוב, במשחק בית נגד סט. פוילטן, ייפרד החלוץ הישראלי מרד בול זלצבורג האוסטרית לאחר שלוש שנים מיום חתימתו במועדון ועם אליפות שנייה. בינואר החלוץ כבר חתם בסביליה הספרדית תמורת 15 מיליון יורו, אליה יצטרף בעונה הבאה, והערב (שישי) הוא זכה לכבוד גדול כשנבחר לשחקן העונה בליגה האוסטרית.


דאבור יסיים כמלך שערי הליגה האוסטרית גם העונה – בעונה שעברה הוא כבש 22 פעמים ומחזור אחד לסיום הוא מוביל את הטבלה עם 18 – ובסך הכל לזכותו העונה 35 שערים ב-47 משחקים בכל המסגרות, בין השאר כבש ארבעה שערים במוקדמות ליגת האלופות ושמונה בליגה האירופית.


לאחר שנבחר לשחקן העונה באוסטריה אמר דאבור: "זה תואר שעושה אותי גאה ואפנה לו מקום בביתי החדש בסביליה. זה יזכיר לי תמיד את השנה המיוחדת בקבוצה מיוחדת כמו זלצבורג. זו גם ההזדמנות שלי להודות לכולם".


Die Präsidenten, Manager und Trainer aller Bundesliga-Klubs haben gewählt: Alle drei Ehrungen gehen dieses Jahr an uns! Bravo, Munas, Cic und Marco! Hochverdient. #WirSindErfolg#Dabbur#Stankovic#Rosepic.twitter.com/NxYWqKWYSP

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) May 24, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי