צפו: שער מרהיב של זהבי לא הספיק, גוואנגז'ו הפסידה 3:1 לשאנדונג

ערן זהבי, דיא סבע, מוסא דמבלה
ערן זהבי, דיא סבע, מוסא דמבלה | אתר הליגה הסינית

החלוץ הישראלי כבש את ה-11 שלו העונה עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אך קבוצתו נעצרה לאחר שני ניצחונות ונותרה במקום השמיני בשל שערים של פלאיני, ג'יל ויאנג. סבע השלים 90 דקות ורשם החמצה גדולה בדקות הראשונות

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 של הליגה הסינית נמשך הערב (ראשון) עם משחק החוץ של גוואנגז'ו ר.פ שהתארחה עם ערן זהבי ודיא סבע בהרכב אצל שאנדונג לוננג, במטרה להשיג ניצחון שלישי ברציפות שהיה מעלה אותה למקום החמישי, אך למרות שער אדיר של ערן זהבי, שהתבסס בראש טבלת כובשי השערים, האורחת יצאה בידיים ריקות עם 3:1 מאכזב.

גוואנגז'ו ר.פ הייתה יכולה לעלות ליתרון מהיר בדקות הראשונות לאחר צירוף מסירות בין זהבי לסבע שהסתיים בהחמצה של האחרון, והאורחת שילמה על כך בדקה ה-32 כאשר פלאיני כבש את השלישי שלו העונה בסין לאחר שניצל שגיאה של צ'נג.

שער השוויון והיפה במשחק נכבש בדקה ה-55 על ידי לא אחר מאשר מלך שערי הליגה, ערן זהבי שקיבל כדור ממוסא דמבלה, הקפיץ לעצמו ושחרר בעיטה מושלמת שננעצה בחיבורי הקורות. זה היה שערו ה-11 של הישראלי שהגדיל את הפער מגרציאנו פלה אשר שיחק מולו הערב לשני שערים.


שערו של ערן זהבי לא הספיק הפעם (אתר הליגה הסינית)

שאנדונג לוננג שהייתה ראויה לניצחון יותר מגוואנגז'ו, החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-61 לאחר שער של הבלם הבינלאומי לשעבר מברזיל ג'יל שעלה לכדור קרן והכניע את האורחת עם נגיחה חזקה. בדקה ה-67 לואי יאנג נעץ את המסמר האחרון והבטיח לקבוצתו את הניצחון הביתי.

בעקבות ההפסד של חבורתו של ערן זהבי ודיא סבע, נותרה גוואנגז'ו במקום השמיני ופספסה הזדמנות להתברג בחלק העליון של הטבלה. במחזור הבא תנסה לצאת לדרך חדשה נגד האביי של חאבייר מסצ'ראנו ואסקיאל לאבסי הנמצאת בתחתית הטבלה.


אחד פתח את העונה במנצ'סטר יונייטד והשני במכבי נתניה. מרואן פלאיני ודיא סבע (אתר הליגה הסינית)

מהלך המשחק
גרציאנו פלה כמעט הימם את האורחת עם שני מצבים מהירים בדקה ה-13 לאחר שהימם את המשקוף של גוונאנגז'ו ומיד לאחר מכן בעט כדור מהפינה הימנית של הרחבה שכמעט הגיע למסגרת. כעבור 10 דקות האיטלקי קיבל הזדמנות נוספת לכבוש כשקיבל כדור גבוה למרכז הרחבה והחלוץ הפציץ עם וולה שעלה מעל השער. אחרי 32 דקותה המארחת עלתה על לוח התוצאות אחרי שמרואן פלאיני עלה לכדור גובה, נגח למרכז השער וניצל הדיפה רעה של השוער כאשר בעט חזק מקרוב ומצא את הרשת, 0:1 לשאנדונג לוננג.

בדקה ה-55 ערן זהבי התעורר והגיב עם אחד משערי העונה, לאחר שקיבל כדור ממוסא דמבלה, הקפיץ את הכדור מהאוויר ושלח בעיטה קטלנית מ-20 מטרים שננעצה בחיבורי הקורות, הישראלי כבש את ה-11 שלו העונה והשווה ל-1:1. לצערה של גוואנגז'ו ושל ערן זהבי, היתרון החזיק רק שש דקות בלבד לאחר שהבלם הברזילאי ג'יל עלה לנגיחה חזקה לאחר כדור קרן והעלה את קבוצתו ל-1:2 בדקה ה-61.

חלפו שש דקות נוספות ואז הגיע השער השלישי של שאנדונג לוננג לאחר שלואי יאנג קיבל כדור לפינה הימנית של הרחבה, שחרר טיל לפינה השמאלית והותיר את יולאי צ'נג חסר אונים, 1:3 לשאנדונג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי