אקס ליברפול החמיא למרציאנו: "שוער מוכשר שראוי לקרדיט"

אופיר מרציאנו, אדם בוגדן
אופיר מרציאנו, אדם בוגדן | Alan Rennie, Gettyimages

מחליפו של הישראלי בהיברניאן, שהגיע בפתיחת העונה בהשאלה מאנפילד על מנת למלא את מקומו, פירגן: "היה לו חלק משמעותי בהצלחת הקבוצה, סיפק הצלות אדירות". על עתידו: "לא פוסל חזרה להונגריה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אופיר מרציאנו זכה היום (רביעי) למחמאות גדולות מלא אחר מאשר השוער השני של הבירניאן, אדם בוגדן, שהגיע בהשאלה מליברפול בקיץ לאחר שהשוער הישראלי נפצע ולא היה כשיר לפתיחת העונה.

ההונגרי בן ה-30 הספיק לרשום 18 הופעות עד שמרציאנו התאושש מפציעותיו, תפס את מקומו בין הקורות והציג יכולת נפלאה שהובילה לכך שהוא נחשב לאאחד השוערים הטובים ביותר בליגה הסקוטית העונה.

למרות שיבד את אפודת השוער הראשון, בוגדן, שסיים את חוזהו בליברפול לאחר ארבע שנים והפך לשחקן חופשי, החמיא לחברו: "מגיע לאופיר את כל הקרדיט שהוא קיבל, הוא עשה עבודה נפלאה".


מרציאנו ובוגדן. "מגיע לאופיר את כל הקרדיט" (Gettyimages)

"אופיר שוער מאוד מוכשר", הוסיף בוגדן. "היה לו חלק מאוד משמעותי בהצלחה של היברניאן בחלק השני של העונה. יש לו את היכולת לשמור על ריכוז ופוקוס והוא סיפק כמה הצלות יוצאות מן הכלל".

על עתידו אמר בוגדן: "כרגע כל האפשרויות פתוחות עבורי. אני לא פוסל חזרה לליגה ההונגרית או מעבר לקבוצה אחרת בליגה הסקוטית. עדיין מוקדם לומר היכן אני אשחק בעונה הבאה".

על זכייתה של ליברפול בליגת האלופות: "זה לא היה מוזר עבורי לראות את החברים חוגגים. יצאתי להשאלה בתחילת העונה ומהר מאוד השלמתי עם העובדה שאני לא חלק מליברפול יותר. אני גאה ושמח עבורם ויכול לומר שזה לא קרה ביום אחד, זה שיאו של תהליך ארוך של ארבע שנים תחת יורגן קלופ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי