פרסום ראשון: פרנקפורט מימשה את האופציה על טוואטחה

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

בניגוד לכל התחזיות, הקבוצה הגרמנית הודיעה למגן השמאלי להתייצב לפתיחת האימונים לקראת העונה הבאה. "לא תהיה לטאלב בעיה להשתחרר, אבל עכשיו הם ידרשו עבורו סכום כספי", סיפרו מקורביו

(גודל טקסט)

טוויסט מפתיע בנוגע לעתידו של טאלב טוואטחה. לספורט1 נודע הערב (שני) שפרנקפורט מימשה את האופציה על המגן השמאלי של נבחרת ישראל והודיעה לו להתייצב לפתיחת האימונים לקראת עונת 2019/20.

למגן, שחתם בקיץ 2016 לשלוש שנים בבונדסליגה, הובהר על ידי ראשי פרנקפורט כי המועדון לא יעמוד בדרכו אם תגיע הצעה, אולם טרם התקבלה אחת כזו ובקבוצה הגרמנית לא פוסלים שטוואטחה ישתלב ברוטציה בעונה הבאה אם יפגין וירשים יכולת טובה במחנה האימונים.

עוד נודע לספורט1 כי מכבי חיפה כלל לא פנתה לפרנקפורט אלא דיברה ישירות עם אביו של טוואטחה וכעת, לאור ההתפתחויות, הירוקים ככל הנראה יצטרכו לשלם דמי העברה על מנת לצרף את המגן.

"אם תתקבל מחר הצעה מכל קבוצה שהיא, לא תהיה לטאלב בעיה להשתחרר", הבהיר מקורב לשחקן והוסיף: "מה שכן, פרנקפורט תנסה להוציא סכום כספי כזה או אחר בתמורה".

קבוצה נוספת שמעוניינת מאוד לצרף את טוואטחה היא טרבזונספור אשר במדיה מככב טוני וואקמה ואליו צפוי לחבור בקרוב גם ג'ון אוגו שסיים את חוזהו בהפועל באר שבע. בדומה למכבי חיפה, גם הקבוצה הטורקית טרם שוחחה עם פרנקפורט לגבי השחקן.


טוויסט בעלילה. טאלב טוואטחה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי