ארבלדזה לספורט1: "קאניוק שחקן פחטקור, ממתין לחזרתו"

גידי קאניוק
גידי קאניוק | אריאל שלום

מאמן המוליכה באוזבקיסטן אישר שהוא מצפה מהקשר לשוב ולסייע למועדון לזכות באליפות: "מחכה לו כבר מה-1.6". הפועל ת"א, בית"ר ירושלים וגם קריית שמונה מעוניינות לצרפו

(גודל טקסט)

אחד השחקנים המבוקשים יותר הקיץ בליגת העל הוא גידי קאניוק, קשר מכבי פתח תקווה בעונה האחרונה שסיים את השאלתו בקבוצה שירדה לליגה הלאומית, אבל האם הוא יישאר בישראל גם בעונה הבאה? לספורט1 נודע שקבוצתו, פחטקור טשקנט שמובילה את הליגה באוזבקיסטן, מצפה לראות אותו חוזר ומסייע לה לזכות באליפות.

פחטקור ניצבת בפסגה לאחר 10 מחזורים כשלזכותה יתרון של חמש נקודות על פני לוקומוטיב ובקרוב תצא שם הליגה לפגרת חורף, כך שמאמן הקבוצה, שוטה ארבלדזה, אקס מכבי תל אביב כזכור, מעוניין שהוא יצטרף אליה למחנה ויסייע לה לזכות באליפות ראשונה מאז 2015, אחרי שבשנה שעברה היא סיימה רק כסגנית.

כפי שפרסמנו, הפועל ת"א ובית"ר ירושלים הביעו את התעניינותן בשחקן לאחרונה וקבוצה נוספת שהוזכרה כמועמדת לצרפו היא עירוני קריית שמונה, אבל ארבלדזה אישר בשיחה עם ספורט1 כי הוא מצפה מהקשר להתייצב בחזרה באוזבקיסטן: "מבחינתי גידי קאניוק שחקן פחטקור. יש לו חוזה ואני ממתין לו", הבהיר בנחרצות המאמן והוסיף, "יש לו חוזה לעוד חצי שונה ומבחינתי הוא צריך לחזור בכל יום החל מה-1.6.2019".

בחוזהו של הקשר, אשר יסתיים בדצמבר, אופציה לאובזקים להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות, כאשר לשחקן לא קיים סעיף רכישה בחוזהו אם תגיע קבוצה שתרצה לצרפו לשורותיה. בחצי העונה בה שיחק במדי פחטקור, כבש קאניוק שער ליגה והוסיף שבעה בישולים בארבעה עשר משחקי ליגה. כזכור, בינואר 2018 ניצלה מכבי תל אביב את קשריה עם ארבלדזה כדי לשאול את השחקן לחצי עונה, אולם הוא מיעט לשחק תחת ג'ורדי קרויף וביולי האחרון הושאל למכבי פתח תקווה.


ארבלדזה מחכה לשובו: "צריך לחזור בכל יום"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי