לבקוביץ' מרוצה: "הפועל תל אביב עשתה לי טובה ענקית"

רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ' | אודי ציטיאט

השוער שחתם בבודפשט הונבד דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לשחרור מהאדומים: "להיות חופשי אחרי עונה כזו ועוד עם דרכון ביד, דלתות נפתחות". על קבוצתו החדשה: "הממשלה מזרימה כסף"

(גודל טקסט)

אחרי עונה מוצלחת בהפועל תל אביב, רובי לבקוביץ' פתח פרק ראשון בקריירה מעבר לים כשחתם בבודפשט הונבד והפך לישראלי השני שעבר להונגריה אחרי עידן רובין ששיחק בדברצן בין 2007-2009. השוער דיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס לסיום דרכו במתחם חודורוב וסיפר על קבוצתו החדשה.

מצבה של בודפשט הונבד: "המועדון חוזר לכיוונים טובים. אני לא אומר שהוא יגיע לאיפה שהיה בעבר, אבל המנהל הספורטיבי אמר לי שהממשלה מזרימה כסף בלי הגבלה עם שחקנים ברמות הכי גבוהות. בבודפשט יש גם ארבעה או חמישה אצטדיונים ברמה מאוד גבוהה".

השחרור המפתיע מהפועל תל אביב: "אני לא אדבר על מה שהיה, אבל אם הייתי יודע שאקבל הצעה כזאת – ברור שגם אז הייתי חותם. אני אהיה השוער הראשון של הונבד. אם לא הייתי שחקן חופשי, הסוכנים שלי לא היו מגיעים למקומות האלה".

לבקוביץ' הוסיף: "אני מרגיש שאני חייב להפועל תל אביב תודה ענקית. להיות שחקן חופשי אחרי עונה כזאת עם 16 משחקים ללא ספיגה, לא חטפתי שער אחד מחוץ לרחבה – זה עשה לי רק טוב. להפועל תל אביב יש עדיין שם טוב באירופה למרות מה שקורה בישראל".


בודפשט הונבד נגד הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות בשנת 2017 (אודי ציטיאט)

האם הוא נפגע מהשחרור: "בפועל תל אביב הקהל לא מזוהה עם הרבה שחקנים כמו בעבר ואני הרגשתי והם הרגישו שיש להם מישהו להתחבר אליו, אז באיזשהו מקום הרגשתי איתם חיבור. מבחינה מקצועית הסוכנים אמרו לי שהם עשו לי טובה ענקית. ברגע שיש לי דרכון אירופי ואחרי עונה כזו טובה, הדלתות נפתחות. הכתבים הודיעו לי שאני עוזב, לא ההנהלה".

ההתאקלמות בהונגריה: "אני חתום לשנה עם אופציה. בקבוצה התחילו להתאמן ונתנו לי כמה ימים להסתדר ואני אצטרף לאימונים ביום חמישי ואז אתחיל את מחנה האימונים באוסטריה".


"בהפועל תל אביב עשו לי טובה ענקית". רובי לבקוביץ' במעמד החתימה (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי