"רק סופרמן מסוגל להפוך את תומר חמד למכונת שערים בפרמיירליג"

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

לאחר מימוש האופציה, בברייטון ניתחו את סיכוייו של תומר חמד לשחק העונה: "מסוג השחקנים שירוץ דרך קיר אם רק תבקש ממנו, אבל קיימת אפשרות שהוא יושאל פעם נוספת"

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

לאחר שבריטון מימשה באופן די מפתיע את האופציה על תומר חמד, בתקשורת המקומית ניתחו היום (רביעי) את מעמדו של החלוץ לקראת העונה שבפתח ועסקו בסיכוייו להשתלב ברוטציה של המאמן החדש גרהאם פוטר.

"חמד הוא מסוג השחקנים שירוץ דרך חומת לבנים אם רק תבקש ממנו", החמיאו, אך מיהרו לסייג: "למרות זאת, הוא לא חלוץ שיכול להבקיע 20 שערים בעונה ולכן הוא הוחלף בזמנו על ידי גלן מארי.

"מימוש האופציה בא בהפתעה, אבל לצרף שחקן התקפה זה לא פשוט וכולנו יודעים כמה גדולה מצוקת החלוצים בקבוצה. אם פוטר יחליט לשחק עם שני שחקני חוד, הוא צריך ארבעה בסגל וזו ככל הנראה הסיבה להשארתו של חמד.

"אם ברייטון תצליח לצרף את החלוץ הנכון בזמן הנכון, חמד יושאל פעם נוספת. אם לא, סביר להניח שהוא יקבל פירורי דקות, אלא אם כן פוטר הוא סופרמן שמסוגל להפוך אותו למכונת שערים בפרמיירליג. אם דבר כזה אכן יקרה, השחפים הרוויחו מנג'ר מהשורה הראשונה".

חמד (32) הושאל בקיץ שעבר לעונה אחת לקווינס פארק ריינג'רס מליגת המשנה, עם אופציה לרכישה שכאמור לא מומשה לאחר שהחלוץ הישראלי כבש רק שבעה שערים ב-27 הופעות וקבוצתו סיימה במקום ה-19 בצ'מפיונשיפ.


יושאל פעם נוספת? תומר חמד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי